Make your day different

Logo Cover

Kušali smo najosvježavajući novi hit ljeta – Lemonish, gaziranu limunadu sa sokom cijelog limuna, i odmah poželjeli još jedan gutljaj…

Pred prepunim zagrebačkim Riverside Gardenom službeno je predstavljen Lemonish, novi brend gaziranih pića iz portfelja Atlantic Grupe, koji stiže kao pravo ljetno osvježenje s ozbiljnim karakterom…

U opuštenoj atmosferi, uz sjajnu glazbenu kulisu koju je osigurala grupa TBF, brojni mediji i influenceri uživali su u prvom kušanju ovog osvježavajućeg pića.

TBF

Na predstavljanju su se pojavila poznata lica poput Ivane Mišerić, Ivane Paradžiković, Slađane Ostić, Marka Braića i mnogih drugih, a osim čistog Lemonisha, gosti su imali priliku probati i atraktivne koktele na njegovoj bazi.

Ono što Lemonish izdvaja iz mase gaziranih pića je njegov koncept – niskokalorična gazirana limunada, napravljena od soka cijelog limuna, bez umjetnih sladila, ali s punim, sočnim okusom i osvježavajućim mjehurićima.

‘Lemonish nije samo limunada, to je stav, osjećaj ravnoteže i uživanja u životu bez kompromisa’, poručila je Laura Bortas, starija voditeljica razvoja robne marke u Atlantic Grupi.

Kao ‘better for me’ opcija u kategoriji gaziranih pića, Lemonish odgovara suvremenom potrošaču koji želi uživati u okusu bez osjećaja krivnje.

Zahvaljujući prirodnom CO₂ i inovativnom pristupu, ovo piće iznenađuje od prvog do posljednjeg gutljaja.

Lemonish dolazi u dva okusa, limun i limun & bazga, a potrošači ih već mogu pronaći u praktičnim pakiranjima od 0,4 L i 1,25 L PET boce.

Uz sok jednog, odnosno čak tri cijela limuna po pakiranju, Lemonish donosi novi standard u kategoriji ljetnih pića.

Kako kažu iz Atlantic Grupe: ‘Uvjereni smo da će Lemonish ovo ljeto postati piće izbora svih onih koji žele manje kalorija, ali beskompromisno dobar okus.’

Foto: Promo









Slični članci