Inspirativni dokumentarac A Final Copy of Ilon Specht, ovogodišnji dobitnik prestižne nagrade Film Grand Prix na Cannes Lions festivalu, bit će premijerno prikazan i hrvatskoj publici i to u sklopu 72. Pulskog filmskog festivala, 17. srpnja u 18 sati, u kinu Valli Cinema…
U svega 17 minuta, film donosi snažnu i emocionalno nabijenu priču o Ilon Specht, vizionarki i copywriterici koja je 1971. osmislila jedan od najpoznatijih reklamnih slogana u povijesti: ‘Jer ja to zaslužujem’ (Because I’m worth it).
Rečenica koja je postala generacijski manifest ne samo da je redefinirala način na koji žene doživljavaju ljepotu, već je imala dubok utjecaj na marketing, feminizam i društvenu svijest.
Film je prvi put prikazan 8. ožujka, na Međunarodni dan žena. Nekoliko mjeseci kasnije Ilon Specht je preminula, ostavivši iza sebe nasljeđe koje i dalje inspirira milijune žena diljem svijeta.
Iza četiri jednostavne riječi krije se snažna priča o ženi koja je mijenjala pravila igre, rušila stereotipe i pokrenula tihu revoluciju. Više od pola stoljeća kasnije, slogan ‘Jer ja to zaslužujem’ i dalje ostaje srž poruke brenda L’Oréal Paris – poziv ženama da vjeruju u sebe, njeguju svoju neovisnost i osnaže samopouzdanje.
L’Oréal Paris po drugi put zaredom ponosno nosi titulu službenog make-up partnera Pulskog filmskog festivala, čime još jednom potvrđuje svoju predanost ne samo ljepoti i ženskom osnaživanju, već i podršci umjetnosti, kulturnoj raznolikosti te vrijednostima koje promiču ljudska prava i slobodu izražavanja.
Osim u Puli, brend L’Oréal Paris redovito sudjeluje na najprestižnijim svjetskim događanjima, od Filmskog festivala u Cannesu i Tjedna mode u Parizu do brojnih drugih međunarodnih manifestacija.
U svakoj od tih prilika, koristi svoju platformu za promoviranje univerzalnih vrijednosti poput inkluzivnosti, različitosti i ženske snage.
‘Kao što festival osnažuje umjetničko izražavanje, L’Oréal Paris osnažuje žene da prihvate svoju jedinstvenu ljepotu i izraze se s punim samopouzdanjem. Naše partnerstvo s Pula Film Festivalom predstavlja zajedničku misiju: proslavu umjetnosti, njegovanje kulturnog dijaloga i jačanje temeljnih društvenih vrijednosti,’ poručuje Hana Vuković, Advocacy & Engagement Manager brenda L’Oréal Paris.

Film kulminira posljednjim, intimnim govorom Ilon Specht, u kojem iz prve ruke dijeli osobna iskustva, izazove i prekretnice koje su je oblikovale. Kreacija slogana za L’Oréal Paris označila je trenutak kada je njezin glas dobio snagu koja traje do danas.
Slogan je ušao u povijest kao najduže emitirana reklama svih vremena, prevedena na više od 40 jezika i postala globalni simbol brenda broj 1 u ljepoti.*
Poruka koju film prenosi je jasna: misija osnaživanja žena bit će do kraja ostvarena tek kada one više ne budu morale podsjećati, ni druge ni sebe, na svoju vrijednost.
Do tada, L’Oréal Paris nastavlja igrati važnu ulogu u podršci ženama diljem svijeta da hrabro slijede svoje snove.
Publika koja bude imala priliku pogledati film u Puli dobit će jedinstveni uvid u to kako je razmišljanje jedne žene postalo temelj vizije koja i danas pokreće konkretne programe podrške, edukacije i osnaživanja žena širom regije.
Tijekom festivala, L’Oréal Paris tim kreirat će glamurozne beauty lookove za goste i uzvanike, pokazujući vrhunsku stručnost i inovaciju u šminkanju. Također, organizirat će se ekskluzivni događaj za prijatelje brenda, kojim se dodatno obilježava ovo vrijedno partnerstvo i nezaboravan trenutak na festivalu.
L’Oréal Paris i ovog ljeta podsjeća žene: zablistajte kad god to poželite jer vi to zaslužujete.
Foto: Ivan Perhat