Make your day different

Logo Cover

Istra je postala pozornica nove priče hrvatskog turizma! The Season of Stories okupio vodeće ljude industrije i donio viziju modernog luksuza

Istra ponovno potvrđuje da zna što znači premium turizam. U prva tri kvartala ove godine regija je nastavila rasti u kategorijama s najvećom dodanom vrijednošću, a podaci eVisitora pokazuju više od 4,8 milijuna dolazaka i 29 milijuna noćenja. Najbolje rezultate ponovno bilježe hoteli, kampovi višeg standarda i ekskluzivni oblici smještaja, dok Istra postaje pravi svjetionik hrvatskog turizma s fokusom na kvalitetu, održivost i jedinstvena iskustva…

U tom duhu u Višnjanu je održan događaj The Season of Stories, dio HGK-ove platforme Stories – Experience Premium Croatia, koji promiče premium segment i potiče dugoročno održive turističke priče. Središnja figura događaja bila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK, koja je podsjetila na važnost razvoja turističke ponude temeljem autentičnih doživljaja:

‘Istra je kolijevka turizma dodane vrijednosti. Danas više ne brojimo ručnike ili cijenu kuglice sladoleda – fokus je na iskustvima koja gosti pamte. Održivost znači primati onoliko gostiju koliko naše destinacije mogu podnijeti, a pri tome zadržati visoku kvalitetu ponude i stabilan prihod. Razvoj premium segmenta upravo je taj put’, poručila je Vukojević.

Andrea Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK

Ovo događanje koje potiče umrežavanje ključnih dionika u turizmu dodane vrijednosti drugo je ovoga tipa, a razgovaralo se o održivosti, diversifikaciji ponude i iskoraku prema gostima više platežne moći, uz isticanje Istre kao regije koja već godinama predvodi hrvatski turizam u kvaliteti i inovacijama.

‘Iza nas je uspješno ljeto, a rujan je pokazao ohrabrujuće rezultate. Bilježimo oko osam posto više dolazaka i noćenja nego u istom mjesecu lani. Iako ne želimo fokus stavljati na brojanje gostiju, rast u posezoni je bitna informacije jer pokazuje uspjeh u odmicanju od sezonalnosti. Usmjereni smo i dalje na kvalitetu i razvoj premium segmenta, od hotela i kampova vrhunske razine do jedinstvenih iskustava u unutrašnjosti. Cilj nam je održati stabilan promet tijekom cijele godine, uz jasnu orijentaciju na kvalitetu i održivost’ rekao je Denis Ivošević, direktor TZ Istre.

Denis Ivošević, direktor TZ Istre

Događaj je okupio turističku elitu Hrvatske u Borgo Lapisu, vili koja spaja arhitektonsko nasljeđe i suvremeni dizajn – savršenu kulisu za premium iskustvo. Vlasnica vile, Estelina Rudan, istaknula je da premium turizam više nije samo luksuz:

‘Gosti traže nezaboravne i autentične doživljaje, mjesta koja ih povezuju s lokalnom zajednicom i gdje mogu osjetiti duh destinacije kroz okuse, priče i ljude. Platforma Stories omogućuje upravo to – autentične trenutke koji ostaju u pamćenju.’

Arhitektura i dizajn interijera tu igraju jednaku ulogu kao i sama usluga. Boris Ružić, dizajner interijera Borgo Lapisa, pojasnio je kako prostor oblikuje doživljaj destinacije: ‘Vinogradi, kamen stopljen s prirodom i obiteljski stol u vrtu, uz lokalne okuse – maslinovo ulje, vina, likere i mirise Istre, sve to zajedno stvara premium doživljaj koji povezuje goste s pričom destinacije.’

Boris Ružić, dizajner interijera

Događaj u Višnjanu bio je i prilika za umrežavanje ključnih dionika, razmjenu ideja i inspiraciju za daljnji razvoj hrvatskog turizma. Istra i dalje vodi kao regija koja kombinira kvalitetu, inovacije i autentičnost, a platforma Stories nastavlja širiti svoje priče i na međunarodnoj razini, uključujući sajam ILTM North America, gdje će članice platforme predstaviti svoj premium turizam svijetu.

Istra pokazuje da premium turizam nije samo luksuz, to su iskustva, emocije i priče koje ostaju u pamćenju, a Andreja Vukojević i cijela HGK-ova platforma potvrđuju da je upravo ovakav pristup ključ za dugoročno održiv i vrijedan turizam.

Pogledajte FOTOGALERIJU: 

Đani Stipaničev

 

Andreja Vukojević i Boris Ružić

Foto: Studio Partum/HGK












Slični članci