H&M predstavlja kampanju za svoju H&M Studio SS19 kolekciju, ‘The Glam Explorer’, koju je stilizirala Géraldine Saglio i fotografirao Lachlan Bailey s dramatičnim okruženjem Arizone u pozadini. Inspirirana glamuroznim istraživačima, ova kampanja zamjenjuje modnu pistu Paris Fashion Week-a s pustinjom Sedone u Arizoni, gdje će SS19 kolekcija debitirati u izvanrednom okruženju. Jedinstvenu priču možete pratiti putem #HMStudio a kolekcija će biti dostupna u odabranim trgovinama kao i na hm.com od 21. ožujka.
‘H&M Studio SS19 kolekcija namijenjena je glamuroznom, avanturističkom duhu: dizajniramo za žene koje se ne žele ograničavati. Navečer party u suknji sa šljokicama, a već sljedećeg jutra yoga u tajicama metalic boje – stoga smo uzbuđeni što možemo prezentirati kolekciju u pustinji Sedona, Arizona, prikazujući glamurozni duh istraživača koji utječe na odjevne kombinacije.’, Pernilla Wohlfahrt, Design Director H&M
‘Rad na SS19 kolekciji s H&M Studio timom je bio jako harmoničan projekt za mene. Htjeli smo prikazati bogatu mješavinu visokog glamura i prirode u njenom divljem obliku nadahnutom poznatim francuskim filmom iz 1975. godine, pod imenom Le Sauvage, s Catherine Deneuve kao odbjeglom mladenkom na tropskom otoku. Kombinacija visokog glamura i jednostavnijih komada utjelovljuje moj stil – volim se odijevati na ovaj način i nadam se da će se svidjeti i ostalim ženama’, Géraldine Saglio, Stylist i kreativni savjetnik
Tražeći inspiraciju u muzi slobodnog duha koja voli istraživati glamur, SS19 kolekcija nudi izbor različitih statement komada. Osvrčući se na moodboard koji sadržava energiju mineralnog odsjaja vode, ključni komadi u kolekciji čine haljine duginih boja, profinjene haljine sa šljokicama i strukirane jakne –time dobivamo kolekciju koja utjelovljuje glamur bez puno zahtjeva.
H&M Studio je kolekcija koju H&M predstavlja dva puta godišnje za koju smatramo da je naj-Fashion-Forward i limited edition kolekcija. Do sada ova trendi kolekcija prepuna statement komada bila je prezentirana na pariškom Fashion Week-u.
Foto: Promo