U novoj kolekciji Smiley, poznatog domaćeg brenda Alduk, posebno se istaknuo novi model hit torbice ‘Mignonne’ koja je izrađena od kože i dolazi u šest boja. A malu dozu provokacije donosi i goli maneken…
‘Da, nova kolekcija je u svakom smislu nova, svježa pristupom dizajnu i prezentaciji istog. Odlučili smo se pozabaviti bojama, modelima koji laskaju tijelu i publici ponuditi mogućnost ‘modnog tindera’. Sami biraju željeni model, veličinu i jednu od sedam mogućih boja kako bi došli do svojeg idealnog ‘partnera’. U ovom slučaju modnog partnera tj. novih haljina, hlača, topa ili pak nekog od modnih dodatka iz najnovije kolekcije za proljeće i ljeto’, otkrio je dizajner Ivan Alduk kao uvod u predstavljanje nove kolekcije ‘Smiley’ dok su nam oči neprestano bježale na, predviđamo, budući hit model nove torbice ‘Mignonne’.
Ta micro ljepotica izrađena od kože dolazi u 6 boja i odiše chic karakterom. Krilatice kojima se kite modne kampanje s hrvatskim predznakom u novoj Alduk kampanji padaju u vodu. Kako je dizajner sam istaknuo ‘nisam se htio natjecati sam sa sobom da predstavim još ljepšu kampanju od prethodnih, već sam htio predstaviti nešto novo, neočekivano, uzbudljivo i drukčije’.
Doista je u tome i uspio jer nova ALDUK kampanja ‘Smiley’ koju potpisuje Jelena Balić je totalni vizualni zaokret. Ona izaziva reakciju, pomalo šokira, pomalo nam hrani libido, pomalo uvećavamo izobličene vizuale kako bismo vidjeli nove modele haljina, ali u svakom slučaju privlači našu pažnju. Uvećavamo i ovog muškog modela koji nam je ponudio ne samo savršeno tijelo već i ‘komad kože koji želimo a kojim je sakrio svoj komad’. Ove torbice već obožavamo, a u prodaju dolaze kroz nekoliko dana.
‘Moramo si priznati da je danas izuzetno teško predstaviti nešto novo, privući pažnju javnosti, struke i klijenata jer smo svi pretrpani informacijama i podražajima te asimilirani na iste. Na prvom sastanku oko nove kampanje, Jeleni sam rekao da ne dolazi u obzir klasično lijepa kampanja s cvijećem i eteričnim izvijanjem modela već hoću sirovo, nesavršeno, životno, šokantno i neočekivano. Mislim da naši životi tako zadnje dvije godine izgledaju, stoga sam htio da naša kampanja bude pečat vremena. Nakon ovakvog projekta više ne možete predvidjeti što ću napraviti sljedeće, a zar to nije čar koju jedan modni brend treba nuditi?’, pita se dizajner koji nam je ponudio preko trideset modela u novoj kolekciji.