Make your day different

Logo Cover

FOTO: Zaljubili smo se u modnu interpretaciju romana Gabriela Garcíe Márqueza s potpisom domaće dizajnerice Lorete Gudelj

Nedavno uspješno predstavljena kolekcija Cien años de soledad kojom je dizajnerica Loreta Gudelj s brendom Loré otvorila Ljubljana fashion week dobila je novu kampanju inspiriranu remek-djelom kolumbijskog pisca Gabriela Garcíe Márqueza. Modnu interpretaciju romana koji je kapitalno djelo magičnog realizma dizajnerica je zamislila u prostoru jednog od najljepših slovenskih dvoraca- dvorcu Gutenbuchel, u Šoštnju.

Krojevi i materijali birani su sukladno temi i godinama koje obuhvaća literarni predložak, navodeći kao glavne tematske cikluse cjeline Buendía, Macondo te Aracataca. Nastojeći ilustrirati radnju knjige Loreta Gudelj se vezala na simboliku djela poput žute i crne boje te cvijeća i leptira znamenitim za kolumbijskog dobitnika Nobelove nagrade za književnost.

Dizajnerica je birala kombinaciju zagasitih i jarkih tonova koje asociraju na kolumbijsko podneblje i kolonijalne gradove te krojeve prve polovice dvadesetog stoljeća. Kolekcija je u potpunosti izvedena od kašmira, tvida, premium vunenih štofova, merino vune, svile i makrame čipke kombiniranim s tkanim detaljima te vintage gumbima.

Loré odjevni predmeti uvijek su izvedeni od prirodnih materijala bez dodatka sintetskih vlakana s naglaskom na ručnu proizvodnju te uključuju kapute, haljine, hlače, bluze, suknje i veste u različitim krojevima.

Pogledajte FOTO galeriju:


 

Foto: Doris Fatur

 






autobenussi


HNS


Slični članci