Make your day different

Logo Cover

FOTO: Pogledajte sanjivu image kampanju za Namještaj Mima u čijem je fokusu onaj ‘pravi osjećaj doma’ kao sigurno utočište

U današnjem ubrzanom načinu života, dom postaje naše sigurno utočište, mjesto gdje tražimo mir, udobnost, ali i izraz naše osobnosti. Prepoznajući tu potrebu, tvrtka Namještaj Mima lansirala je novu image kampanju kojom ističe važnost pravog osjećaja doma.

Ova kampanja predstavlja odvažan korak naprijed u predstavljanju brenda koji stavlja kvalitetu, dizajn i funkcionalnost u središte svog djelovanja.

Kampanja se fokusira na emocionalnu povezanost koju ljudi imaju sa svojim domom, ističući kako pravilno odabrani namještaj može transformirati bilo koji prostor u pravo utočište.

Kroz suradnju s Real grupom, najuspješnijom marketinškom agencijom u Hrvatskoj, tvrtka Namještaj Mima stvorila je snažnu kampanju koja odražava temeljne vrijednosti brenda i misiju tvrtke – transformaciju svakog doma u prostor koji daje osjećaj topline i udobnosti.

Raznovrsnost kolekcija koje nudi Namještaj Mima omogućava svakom pojedincu da pronađe nešto za sebe, bez obzira na estetski ukus ili potrebe prostora.

Od minimalističkih komada koji odražavaju suvremenost i čistoću linija, do bogato ukrašenih komada koji pružaju osjećaj topline i tradicije, Namještaj Mima prati globalne trendove, ali i lokalne preferencije.

Svaki komad namještaja dizajniran je s misijom ne samo da upotpuni prostor, već i da podigne kvalitetu života onih koji ga koriste. Mima kontinuirano istražuje i integrira najnovije trendove interijera, osiguravajući da je svaki komad namještaja maksimalno funkcionalan.

Tvrtka pruža sveobuhvatnu podršku svojim kupcima, od savjetovanja pri odabiru do postprodajnih usluga. S timom stručnjaka koji su uvijek na raspolaganju za pružanje savjeta i preporuka, Namještaj Mima ističe se kao partner koji vas prati na putu do savršenog doma.

Suradnja Namještaja Mima i Real grupe rezultirala je inovativnom kampanjom koja priča o ljepoti i udobnosti doma.

Kreativni koncept kampanje osmislio je Maro Pitarević, kreativni direktor Real grupe s ciljem da kampanja bude potpuno drugačija i da se tako stavi naglasak na važnost doma.

Iza art directiona kampanje ‘Pravi osjećaj doma’ stoji Katarina Peter Keleković, Art Director iza koje stoji dugogodišnje iskustvo, a Senior Copywriter kampanje bila je Saša Filipović. Video materijal kampanje možete pogledati na linku.

Foto: promo



HZZO
Merkur


hogwarts

Slični članci