Ako je suditi prema šuškanjima u modnom svijetu, slavna barbadoška pjevačica i sve uspješnija dizajnerica Rihanna mogla bi još jednom ispisati povijest, kao prva tamnoputa žena koja je ikada potpisala ugovor s najluksuznijim modnim koncernom na svijetu?
Prema pisanju New York Timesa slavna barbadoška pjevačica i iznimno uspješna poslovna žena, 30-godišnja Rihanna, mogla bi uskoro (opet!) ispisati nove stranice za povijest, a svojim iznimnim poslovnim uspjesima dopisati još jedan, i to možda najveći do sada! Naime, ako je suditi prema šuškanjima koje je svojim napisima potvrdio i New York Times, Rihanna bi mogla postati prva tamnoputa žena s unosnim ugovorom potpisanim za najluksuzniji modni koncern današnjice.
Riječ je o slavnom koncernu LVMH iza čijih se inicijala krije veliko ime Luis Vuitton Moet Hennessy, a u čijem se portfelju nalaze neke od najvećih modnih i beauty kuća današnjice poput Givenchyja, Diora, Sephore te naravno Louis Vuittona. A uskoro bi im se mogla pridružiti i slavna Rihanna koja bi, kako šuškanja kažu, trebala postati njihov novi važan partner, a nagađa se da će u toj suradnji predstaviti vlastitu liniju odjeće i modnih dodataka.
Izbor slavne i svestrane Rihanne kao nove partnerice modnim i beauty velikanima svijeta malo je koga pritom iznenadio jer je poznato da gotovo svega čega se slavna pjevačica dotakne, vrlo brzo postane i više nego profitabilno.
A sama činjenica da bi upravo ona mogla postati prva tamnoputa ‘vlasnica’ ovog vrijednog ugovora, dokaz je koliko se moda u posljednje vrijeme ne samo mijenja, već doista postaje prilagođenija svima.
I upravo je u tom dijelu novih modnih promjena, Rihanna prepoznata kao savršena partnerica jer se, poznato je, svim silama trudi tržištu ponuditi proizvode namijenjene apsolutno svim tipovima, oblicima, veličinama i bojama.
Sa sloganom ‘Beauty for all’ Rihanna je doista uspjela modu približiti svima, a te su tenzije itekako prepoznali čelnici spomenutog koncerna, pa se suradnja, o kojoj se za sada samo šuška, zapravo očekuje s čvrstim nadama.
Uostalom, kako njezino ime već jamči neviđene uspjehe, što je dokazala i posljednjom kozmetičkom linijom Fenty Beauty, a koja je praktički rasprodana svega nekoliko dana nakon pojavljivanja na tržištu, spomenuta bi suradnja sigurno dobrodošla za obje strane.
Odnosno, za sve tri strane – LVMH, Rihannu te mnoge žene svijeta koje su već prepoznale Rihannine napore da ljepotu i modu doista na isti način približi svima.
Fotografije: Instagram