Slavna Oscarovka Gwyneth Paltrow u jeku pandemije koronavirusa i sama se odlučila uključiti i pomoći onima najpotrebitijima. No njezina ideja našla se na udaru kritika javnosti….
Gwyneth Paltrow, 47 – godišnja glumica i osnivačica portala Goop, odlučila je pomoći novčanim sredstvima u krizi izazvanoj koronavirusom onima kojima je to najpotrebnije. Organizirala je aukciju kako bi prodala haljinu u kojoj se prošetala crvenim tepihom prije 20 godina.
Naime, u srebrnoj toaleti s potpisom američke modne kuće Calvin Klein ususret dodjeli Oscara, tada 27 – godišnja glumica ukrala je sve poglede, a o njezinoj se haljini još dugo pričalo….
Pogledajte VIDEO:
Upravo je tu haljinu glumica odlučila prodati, u sklopu izazova čiji je pokretač Leonardo DiCaprio, te tako omogućiti jednoj obožavateljici da postane njezina nova vlasnica. Kako je objasnila, novcem koji zaradi od prodaje ove dizajnerske haljine, želja joj je financijski pomoći znanstvenicimakoji rade na otkrivanju cjepiva protiv Covida-19.
Međutim, brojni pratitelji na društvenim mrežama nisu skrivali bijes potezom slavne glumice koja se zbog ovog poteza našla na udaru kritika.
‘U jednom intervjuu ranije izjavila je da joj je ovo najgora haljina koju je nosila, zato je i nudi’, samo je jedan od brojnih komentara koji su se zaradili na društvenim mrežama.
Neki su, pak, istaknuli kako bi bilo puno humanije da donira novac koji ima umjesto da ‘traži novac za haljinu koju više ne želi nositi’.
Svemu nije pomogla ni činjenica da je Paltrow obećala kako će osobno dostaviti haljinu novoj vlasnici i tom prilikom s osobom koja ponudi najveći iznos za spornu haljinu popiti čaj ili čašu vina.
Početkom godine Gwyneth Paltrow, ponosna vlasnica lifestyle brenda Goop, u čijem web shopu se mogu naći razne zanimljive i atraktivne stvarčice, jednom je u potpunosti ‘zapalila’ internet. Holivudska zvijezda lansirala je kolekciju svijeća, a jedna od njih nosi naziv ‘Ovo miriši kao moja vagina’, zbog čega je ubrzo postala pravi hit.
Vrijedna 75 dolara, ova dekorativna svijeća zapravo ne miriši tako, no Gwyneth je još jednom pokazala da ima nos za marketing, ali i odličan smisao za humor… Ipak, ovaj kontroverzni proizvod neke je oduševio, ali neke ipak zgrozio!
Foto: Instagram