Predivna Anita Dujić utjelovila je duh slobodne žene u novoj kolekciji domaćeg branda Monochromatic ploveći luksuznim jedrenjakom Stella Maris na sunčanoj jadranskoj obale, putem od Pule do Korčule.
Kampanja pod imenom „Monochromatic diaries“, koja dočarava savršeno ljeto, snimljena je u stilu popularne društvene mreže Instagram. Ljetne haljine stavljene su u kontekst stvarnih situacija, nezaboravnih ljetnih avantura i divnih uspomena koje možete kreirati i sami!
Zamislite divno ljeto, doručak u sjeni borove šume, šetnju plažom uz poglede koji vas prate, večeru u restoranu, izlazak uz ples do jutra i tako danima uzastopce. Zamislite haljinu koja može podnijeti sve te izazove, a zadržati atraktivnost i oblik.
Kolekcija je nastala s idejom kreiranja višenamjenske, festivalske haljine, od materijala lakih za održavanje u kojoj možete provesti rasplesanu večer na nekom od brojnih ljetnih glazbenih festivala, nositi je na doručak sljedećeg dana, čak i na plažu, ručak ili večeru te uvijek privlačiti pozornost svojom elegancijom.
Svaki trenutak idealan je za stvaranje nezaboravnih uspomena, a upravo je birana odjeća ono po čemu ćete zapamtiti sjajno ljeto iza vas. Izgledajte glamurozno poput filmske dive ili prizovite u sjećanje hippie generaciju, ostanite zapamćeni ne žrtvujući svoju udobnost.
Kolekcija Monochromatic, nastala je u suradnji Viktora Drage, autora brojnih domaćih modnih projekata s Anitom Dujić, hrvatskim modelom i dizajnericom nakita.
Zahvaljujući svojem dugogodišnjem iskustvu u modnoj industriji, pokušali su odgovoriti na potrebe stvarnih žena i realnih situacija s kojima se žene i djevojke nalaze tijekom ljetnih mjeseci, a u kojima žele zadržati elegantan izgled i opuštenost.
Foto: promo