Croatia osiguranje, tržišni i digitalni lider na području osiguranja koji posluje u sastavu Adris grupe, danas je predstavilo LaqoPrevent. Riječ je o jedinstvenom programu prevencije koji uz pomoć naprednih tehnologija promiče i nagrađuje odgovorno ponašanje i smanjenje rizika u okruženju.
Program LaqoPrevent dio je ponude Croatijinog LAQO osiguranja, prvog u potpunosti digitalnog osigurateljnog rješenja na ovim prostorima.
S obzirom da LAQO trenutno nudi osiguranje motornih vozila, prva inicijativa u sklopu programa LaqoPreventa promiče sigurnu vožnju i odgovorno ponašanje u prometu korištenjem naprednog tehnološkog rješenja telematike dostupne u sklopu LAQO aplikacije. Korisnici tako mogu pratiti različite aspekte svoje vožnje i utjecati na smanjenje ključnih rizika u prometu te biti nagrađeni za odgovorno ponašanje i dobre rezultate.
Laqo nagrađuje dobre vozače: pratite svoju brzinu, kočenje i korištenje mobitela u vožnji
Telematika je napredno tehnološko rješenje koje u primjeni omogućuje pojedincima da analiziraju i korigiraju svoje ponašanje u prometu. Ova tehnologija unutar LAQO aplikacije koju korisnici dobrovoljno aktiviraju na svojim mobitelima, prati način vožnje, prekomjernu brzinu, naglo kočenje i korištenje mobitela tijekom vožnje. Program nagrađuje dobre vozače pa će korisnicima s najboljim ocjenama biti omogućena ekskluzivna dodatna pokrića prilikom ugovaranja nove police osiguranja. U sklopu programa provodit će se i niz izazova i natječaja kojim će se korisnike dodatno pozivati na odgovornu vožnju.
‘Pokretanjem ovog jedinstvenog programa prevencije temeljenog na naprednim tehnologijama, LAQO ponovo potvrđuje status najjačeg digitalnog branda u svijetu osiguranja. Od kada je lansiran, LAQO je hit na osigurateljnom tržištu, a reakcija korisnika najbolja su potvrda da na tržištu postoji snažna potreba za naprednim digitalnim rješenjima. LaqoPrevent programom odlazimo korak dalje i doprinosimo podizanju ukupne razine sigurnosti u društvu. Promovirat ćemo i nagrađivati odgovorno ponašanje u svim aspektima života, počevši sada sa sigurnosti u prometu’, poručuje predsjednik Uprave Croatia osiguranja, Davor Tomašković.
Direktorica sektora za digitalni razvoj u CO, Ana Zovko najavljuje i nove digitalne inovacije.
‘Želimo da naši korisnici znaju da smo njihov partner koji sustavno radi na prevenciji i sprečavanju nezgoda. Nastavit ćemo s razvojem i sa svakim novim osiguranjem koje lansiramo u sklopu LAQO branda koristit ćemo nove napredne tehnologije kako bi osiguranici uvijek dobili više od police osiguranja. Zadovoljan korisnik je u DNK LAQO branda’, poručuje Ana Zovko.
Predstavljanju LaqoPreventa prisustvovao je i Marijan Mumdžiev, CEO Amoda čiji je tim za LAQO razvio tehnološko rješenje, a za svoj su rad u insurtech sektoru dobili mnogobrojna internacionalna priznanja i nagrade. Financial Times je proglasio Amodo jednom od 5 top insurtech kompanija u svijetu.
‘Veliko mi je zadovoljstvo biti dio ovog projekta, iako Amodo ima korisnike diljem svijeta, napraviti ovako nešto u ‘svom dvorištu’ je od posebnog značaja za nas. Drago nam je da smo našli partnera koji je, poput nas, ne samo spreman pratiti globalne trendove nego ih i postavljati.’
Dino Rađa i Marko Vuletić: LaqoPrevent od posebne koristi za roditelje i mlade vozače
Inicijativa unutar LaqoPreventa koja potiče odgovornu vožnju posebno je važna jer je Hrvatska visoko u crnim statistikama u broju prometnih nesreća. Već godinama, Hrvatska ima upola veću smrtnost na cestama od EU prosjeka. Najčešći uzroci nesreća su brzina, alkohol, nevezanje pojasa i upotreba mobitela tijekom vožnje. U statistici nesreća iz 2020. iskače i podatak da su većinu nesreća prouzročili mladi vozači.
Na predstavljanju LaqoPreventa sudjelovali su Dino Rađa, tata mladog vozača, i Marko Vuletić, mladi vozač i poznati domaći YouTuber. Oboje ističu kako je ovakav jednostavan, ali i zabavan način praćenja vožnje, koji ti stalno slikovito daje ocjene vožnje, vrlo koristan način u svakodnevnom osvještavanju potrebe za povećanjem opreza i pažnje za volanom.
Program prevencije LaqoPrevent dostupan je LAQO privatnim korisnicima i u potpunosti je dobrovoljan. Od lansiranja, u listopadu 2020. godine, LAQO – prvo 100 posto digitalno osiguranje pravi je hit među hrvatskim osiguranicima koji su prepoznali prednosti ugovaranja osiguranja u samo jednoj minuti, bez ijednog papira.
Foto: Promo