Iz sezone u sezonu svjedočimo dominaciji pojedinih trendova, a čini se kako jedan ponovno uzima maha. Riječ je o logotipima, koji su prošle godine pali u sjenu ‘tihog luksuza’, no s rastom popularnosti maksimalizma i estetike ‘mob wife’ vraćaju se na modni radar. Trend koji je devedesetih žario i palio modnom scenom ponovno je u igri, a nosi ga i domaća trendseterica Anita Dujić.
Logotipovi su opet IN i to na način koji izgleda moderno i nimalo napadno. Bivša manekenka i poduzetnica, 41-godišnja Anita Dujić poigrala se statement komadima u zemljanim tonovima, koje je zaokružila Gucci detaljima.
Fokus njezina outfita svakako je kultni Gucci Horsebit 1955 model torbice u smeđim nijansama s upečatljivim GG monogramom i prepoznatljivim metalnim ukrasom u zlatnoj boji.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Torbica, koja je inspirirana arhivskim komadima kuće Gucci, savršeno se uklopila uz podjednako efektne GG čarape i leopard salonke, čineći neočekivano, ali vrlo chic spoj printova.

Ostatak stylinga odiše sezonskim tonalitetom karamele: dugi kaput krojen u klasičnoj silueti Anita je uparila s pletenim smeđim kardiganom i kratkom trendi suknjom i tako je stvorila razigran look koji je savršen za jesenske dane.
Anita je pokazala kako se logotipi, kada su dobro stilizirani, ne moraju natjecati za pažnju, oni mogu selegantno podići outfit i dati mu dozu modne hrabrosti. I da, ‘brown it is’, ove sezone nosimo sve nijanse smeđe.

Foto: Instagram/Promo