Sinoć su u novouređenom CineStar kinu Gold Class by PREMIUM VISA u Zagrebu održane dvije paralelne specijalne projekcije, trilera ‘Ava’ te biografskog filma ‘Radioaktivna’. Brojne poznate dame okupile su se kako bi malo predahnule od obaveza i pokazale modne novitete, a svojim stajlingom posebno se istaknula poduzetnica Branka Krstulović. Bivša Miss Hrvatske odabrala je klasične odjevne komade, posvetivši svu pažnju trendi modnim dodacima. Strukirani crni sako začinila jednim od najpopularnijih remena sezone, no u centru pozornosti našla se torbica koju je proslavila Meghan Markle, a ima je i još jedna poznata Hrvatica…
Novouređeni CineStar kino Gold Class by PREMIUM VISA u Zagrebu sinoć je vrvio od poznatih lica koja su stigla pogledati trilere ‘Ava’ s Jessicom Chastain i Colinom Farrellom u glavnim ulogama i biografski film ‘Radioaktivna’ o turbulentnom životu znanstvenice Marie Curie.
Mešu skockanim ljepoticama s domaće estrade svojim modnim izdanjem izdvojila se atraktivna Branka Krstulović koja je u prvi plan stavila zavidno vitke noge.
Nekadašnja Miss Hrvatske, a danas uspješna 45-godišnja poduzetnica posegnula je za komadima koji nemaju rok trajanja, uparivši sive kratke hlače i strukirani crni sako.
Bezvremenski blazer supruga poduzetnika Hrvoja Krstulovića dodatno je podigla jednim od najtraženijih dodataka sezone – Valentinovim remenom od 2100 kuna s prepoznatljivim logom brenda, koji smo proteklih mjeseci često viđali na ulicama modnih metropola.
Ipak, to nije bio jedini hit dodatak koji je Branka uklopila u ovu fantastičnu modnu priču. Naime, u njenoj ruci pažnju je krala elegantna crna torbica s potpisom urugvajske dizajnerice Gabriele Hearst.
Modni dodatak vrijedan vrtoglavih 13.560 kuna proslavila je bivša vojvotkinja Meghan Markle, koja u svom ormaru ima smeđi model, a identičan posjeduje i splitska glazbenica Severina Kojić.
Kako bi prilagodila kratke hlačice jesenskoj sezoni, Branka Krstulović uskočila je u bordo kožne čizme iz kolekcije renomiranog brenda obuće Jimmy Choo.
Chic model obogaćen je zlatnim logom brenda, a cijenjenu domaću poduzetnicu stajao je oko paprenih 9850 kuna.
Svoj look bivša Miss Hrvatske finiširala je blago uvijenom kosom i prirodnim make-upom, naglasivši oči smokey eyes tehnikom, a usne nude ružem koji odlično naglašava prirodnu ljepotu usana.
Foto: John Pavlish/promo/Instagram