Međunarodni maloprodajni danski lanac JYSK je u Arena Parku otvorio vrata nove trgovine u potpunosti opremljene novim konceptom uređenja trgovina. Riječ je o najnovijem konceptu 3.0 kojeg odlikuje potpuno drugačiji, skandinavski stil uz koji će kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine.
U novoj JYSK trgovini kupci će moći lakše pronaći tražene proizvode i vrhunski namještaj s danskim potpisom.
‘Riječ je o najnovijem konceptu kojeg odlikuje potpuno drugačiji, skandinavski stil uz koji će svi naši kupci imati inspirativniji doživljaj kupovine. Osim boljeg načina izlaganja proizvoda, naglasak je i na boljem osvjetljenju, ljepšim nosivim elementima, drvenim podovima i većoj preglednosti trgovine’, izjavio je Mikael Nielsen, član Uprave – Retail, JYSK Nordic.
‘Prošle financijske godine otvorili smo 82 nove trgovine, a točno na JYSKov 40. rođendan smo početkom travnja otvorili svoju prvu trgovinu u Irskoj gdje je u planu otvaranje još 15 trgovina. Nakon Irske, u Belgiji je otvorena prva JYSK trgovinu u djelu zemlje gdje se govori francuski jezik’, kazao je Poul Erik Larsen, direktor ekspanzije JYSK Nordic.
Uvođenjem novog koncepta uređenja trgovina, JYSK planira nastaviti pozitivan rast i u Hrvatskoj koji pokazuju prošlogodišnji rezultati.
‘Izuzetno sam zadovoljna da sve veći broj kupaca u Hrvatskoj bira JYSK za kupovinu proizvoda za san i život. Kao rezultat toga JYSK je u Hrvatskoj 2018. postigao najbolje rezultate s prometom većim od 490 milijuna kuna, što je povećanje od 18,1% u usporedbi s godinom prije. Vesele nas postignuti rezultati i ovo je definitivno najbolja godina do sada za JYSK Hrvatsku. Snažan rast koji bilježimo već četvrtu godinu za redom rezultat je ulaganja u edukaciju naših djelatnika koji stavljaju kupca na prvo mjesto’, izjavila je Vesna Kukić Lončarić, country menadžerica JYSK-a za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju.
Foto: Promo/Instagram