Yves Saint Laurent Beauté prošle je godine predstavio toaletnu vodu Y. Nadahnut slobodnim i inovativnim duhom muškarca koji je osnovao brand, miris krasi odvažnost, svježina i mladenački polet. YSL 201. predstavlja novi član mirisne obitelji, parfem Y – intenzivniju interpretaciju originalnog mirisa. Bočicu krase duboke crne nijanse koje postepeno prelaze u providne, miris odlikuje intenzivno bijeli i tamni fougère, a novo zaštitno lice odlično utjelovljuje njegov kreativan i inovativni duh. Adam Levine, pjevač grupe Maroon 5, zaštitno je lice novog mirisa
Adam Levine istinsko je utjelovljenje kalifornijske ležernosti i svjetski uspješnog muškarca. Pjevač grupe Maroon 5, s kojom je izdao šest albuma koji su poharali glazbene ljestvice, glumio je i u nekoliko filmova te je osvojio tri nagrade Grammy. Ta ga postignuća čine savršenim zaštitnim licem kampanje za parfem Y.
Kao hrabar i samopouzdan kreativac, Adam je savršeni spoj mladosti, postignuća i kreativnosti. Odvažan duh i snaga njegove vizije odražavaju tamno srce mirisa, a snažan fokus priziva toplinu i blistavu notu mirisa; Adam sasvim spontano utjelovljuje samu srž novog YSL-ovog parfema Y.
Pogledajte VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=KvF3y_OCBBE&feature=youtu.be
Toaletna voda Y bila je dašak modernosti originalnog idejnog koncepta, a parfem Y novo je poglavlje te priče. Toaletna je voda bila zamišljena za muškarca koji je na putu da ostvari snove, a parfem utjelovljuje novu životnu fazu. Novi Y muškarac ostvario je snove i traga za novim izazovima. Želi podijeliti svoje ideje kako bi svijet učinio boljim mjestom. Riječ je o ostvarenom i samopouzdanom muškarcu koji se spremno suočava s izazovima. Korak je dalje na putu ka samoostvarenju.
Parfem Y odiše intenzivnošću, svježinom i muževnošću. Legendarni tvorac mirisa Dominique Ropion odlučio se za strukturu fougèrea, jedne od najbrojnijih obitelji muških mirisa. Fougère je u kontrastnoj igri s osvježavajućim citrusnim i aromatičnim notama, nakon kojih se otvaraju senzualnije, drvenaste note.
Y predstavlja dva ključna muška odjevna predmeta iz YSL-ovog ormara: klasičnu bijelu majicu kratkih rukava i legendarni crni sako.
Miris otvara eksplozivan, osvježavajući i slatkasto-papreni duet bergamota i đumbira, čija je svježina naglašena kontrastnom, slasnom voćnom notom zelene jabuke.
Kadulja i borovica u kombinaciji s metvicom daju mu moćnu muževnu notu pojačanu elegantnim duetom esencije i apsoluta zdravca, obavijajući ga svježinom uz dašak kontrasta.
Bazne note odlikuje snažniji intenzitet te izraženija senzualnost i muževnost, uz dodatak drvenaste jantarne note koja naglašava zagonetnu dubinu tamjana i zrna tonke.
Suzanne Dalton je po uzoru na monolitnu formu bočice kultne toaletne vode Y dizajnirala bočicu za parfem kao „ekspresiju čistoće”. Upečatljiva je, teška i elegantna te je prepoznatljiva po inovativnom načinu na koji se slovo Y u sjajnoj metalik boji sjedinjuje sa staklom.
Oštri bridovi bočice parfema još su jasnije definirani intenzivno crnom površinom koja postepeno prelazi u providno staklo, dajući joj dozu sofisticiranog šarma. Predstavlja tamnu refleksiju upečatljivog mirisnog nektara koji se nazire iza stakla.
Nova kampanja koju je snimio Colin Tilley otvara novo poglavlje priče o mirisu Y. Adam Levine prikazan je kao paradigma uspješnog i ostvarenog muškarca koji je sada u novoj fazi – usudio se vjerovati u snove i postigao je sve zacrtane ciljeve, no i dalje postoje pitanja na koja traži odgovore.
Sve započinje pitanjem zašto.
Foto: Promo