Nova kampanja Ožujskog piva ‘Ostajemo di smo’ ekskluzivno je predstavljena u kazalištu Luda kuća. Najomiljenije i najprodavanije hrvatsko pivo u svim svojim kampanjama obrađuje teme koje su važne za Hrvatsku, ističući dobre i pozitivne primjere. Novom kampanjom ‘Ostajemo di smo’ na ‘svoj’ način Žuja se prisjeća puta kojeg su naši preci davno prešli kako bi došli ovdje i ističe kako su i zašto baš ovdje našli svoju sreću. Predstavljanju nove Žujine kampanje prisustvovale su brojne poznate osobe predvođene glavnim zvijezdama – Goranom Navojcem, Goranom Bogdanom i Reneom Bitorajcem, a kampanja je oduševila i Ivana Šarića, Branka Đurića Đuru, Luku Vidovića, Matiju Cveka, Alena Đurasa, Petru Dugandžić, Csillu Barath Bastaić, Iskru Jirsak, Antu Pecotića, Darka Janeša, Tibora Karamehmedovića i brojne druge.
Žuja je oduvijek obrađivala aktualne teme u našem društvu, na sebi svojstven i pomalo drugačiji, zabavan način. U fokusu su nam prijateljstvo, zabava i ponos. Ponosni smo na svoju zemlju, na njene specifičnosti i sve ono što nas čini jedinstvenim. Upravo to nastojimo dodatno istaknuti kroz našu komunikaciju. Bogatstvo našeg jezika, naše kulture, naše fenomene kako smo rekli u pojedinim spotovima. Ovaj spot je rezultat vrhunske produkcije i vrlo je zabavan. Želimo poslati poruku da smo prešli daleki put da dođemo na ovaj naš prelijepi komad zemlje koju imamo i da ćemo tu i ostati. Nadamo se da će još jednom oduševiti sve gledatelje našeg spota.’, otkrio je Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.
Kreativu kampanje potpisuje Almir Okanović iz BBDO-a. Cijelo snimanje spota bilo je iznimno zahtjevno. Redatelj Bruno Anković otkrio je kako su spot snimali na nekoliko zabačenih lokacija, s velikom ekipom i brojem statista, a izgradilo se i manje selo iz 7. stoljeća.
‘Ovo je produkcijski jedan od najzahtjevnijih i najozbiljnijih spotova koji su snimani kod nas, za domaći proizvod. Primjerice kako su lokacije bile poprilično daleko od urbanih centara, dio ekipe je oko 1 ujutro kretao s poslom. Statisti i glumci su dolazili na set tako rano da bi ih ekipe iz maske i kostima ‘prebacili’ u 7. stoljeće i ‘spremili’ za snimanje u zoru’, kazao je Anković.
Dodao je da je ekipa istražujući seobe naroda shvatila da su oni putovali sa životinjama. ‘Pa tako i s ovcama koje su imale svakako višestruku namjenu – nisu bile samo hrana – već je krzno služilo za odjeću, mlijeko za piće itd. I tako smo na svakoj lokaciji na kojima smo snimali imali velika stada ovaca. Ali ovce nisu htjele u kadar! Mi namjestimo kameru, napravimo probu i sve je u redu, ali kako upalimo kameru tako ovce pobjegnu iz kadra. Do tog trenutka su bile poslušne, mirne, ali kako se kamera upali one brzo istrče iz kadra. Mi opet sve namjestimo, a ovce se zaustave na ivici kadra. I tako bezbroj puta. Svaki dan, na svakoj lokaciji. Na kraju ovaca nema u reklami, a bilo ih je stotine na setu.’, istaknuo je Anković.
Predstavljanju nove Žujine kampanje prisustvovale su brojne poznate osobe predvođene glavnim zvijezdama – Goranom Navojcem, Goranom Bogdanom i Reneom Bitorajcem, a kampanja je oduševila i Ivana Šarića, Branka Đurića Đuru, Luku Vidovića, Matiju Cveka, Alena Đurasa, Petru Dugandžić, Csillu Barath Bastaić, Iskru Jirsak, Antu Pecotića, Darka Janeša, Tibora Karamehmedovića i brojne druge.
Na predstavljanju je bio i Cody McClain Brown, predavač na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu i autor knjige ‘Propuh, papuča i punica’.
Cody za sebe kaže da je ‘hrvatski zet’, a u svojoj knjizi je opisao priču svoje transformacije iz ‘stranca’ u ‘zeta’. Postao je poznat nakon zabavnih pogleda jednog Amerikanca na hrvatske ‘običaje’ poput opsjednutosti propuhom i specifičnih pravila u odnosu s punicom.
Foto: Sandra Šimunović/PIXSELL