Paris Jackson, Frances Bean Cobain i Miles Richie bili su sinoć među uzvanicima na modnoj reviji MOSCHINO [tv] H&M koja je prštala energijom i nakon koje je uslijedio i fantastični after-party. H&M i MOSCHINO-ov kreativni direktor Jeremy Scott pozvao je sve prisutne, među kojima su bile i mnoge poznate osobe, međunarodni urednici i influenceri, na modnu pistu prepunu reklamnih panela, koji su stvarali ugođaj Times Squarea u New Yorku.
Modnu postavu su činile sestre Hadid odjevene u MOSCHINO [tv] H&M kolekciju, a legendarni model Naomi Campbell je zatvorila reviju. U prvim redovima sjedili su Kiersey Clemons, Leigh Lezark, Coco Rocha i Bebe Rexha svi odjeveni u kolekciju. Modeli su stupili na modnu pistu tako da su podsjećali na neku uličnu scenu iz kakvog kultnog njujorškog mjuzikla. Zatim su prodefilirali modnom pistom koja je izgledala poput neke gradske ulice, jer upravo to je mjesto na kojem Jeremy najviše voli promatrati kako ljudi nose njegove kreacije.
‘MOSCHINO [tv] H&M kolekcija je poklon mojim obožavateljima i htio sam im podariti „naj-MOSCHINO’ kolekciju ikada. Nastojao sam uključiti sve elemente koji se i inače mogu vidjeti na mojim modnim revijama – visoku modu s animiranim likovima pomiješanu s duhom ulične mode i detaljima iz svijeta hip-hopa, kao i odgovarajućom dozom blještavila za onaj prepoznatljivi MOSCHINO look,’ ističe Jeremy Scott, kreativni direktor, MOSCHINO.
‘Odlično smo se zabavili i uživali u svijetu koji je Jeremy osmislio za MOSCHINO, kao i na MOSCHINO [tv] H&M modnoj reviji. Ova suradnja je uspješno spojila i prenijela optimizam, smisao za humor i životnu radost koji su vidljivi kod svakog artikla iz kolekcije,” naglašava Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica, H&M.
Povodom MOSCHINO [tv] H&M modne revije, za šminku se pobrinula jedna od najlegendarnijih visažistica na svijetu, Pat McGrath, koja je za sve kombinacije koristila H&M Beauty proizvode. Kako bi uskladili šminku s kolekcijom, korišten je jači, glamurozni make-up fokusiran na eyeliner i blistavu kožu.
Odmah nakon što je modna revija završena naklonom Jeremya Scotta publici, podigli su se reklamni paneli kojima je bila okružena modna pista i na pozornici otkrili umjetnika, producenta i dobitnika nagrade Grammy Diploa, koji je bio spreman za početak zabave. Otkrivena je i ekskluzivna pop-up MOSCHINO [tv] H&M trgovina, u kojoj su uzvanici ujedno imali priliku postati i prvi vlasnici artikala iz ove kolekcije.
Tijekom večeri, uzvanici su isto tako pozivani i da doslovno uđu u MOSCHINO [tv] H&M svijet pomoću prvog doživljaja proširene stvarnosti u svijetu mode. Gosti su tom prilikom pomoću H&MOSCHINO Magic Leap One imali priliku ući u ogromni TV set kako bi doživjeli ovu suradnju na još jedan potpuno nov način. Sva tehnološka rješenja osigurala je tvrtka Warpin Media.
MOSCHINO [tv] H&M je kolekcija koja spaja energiju ulice s pop kulturom, glamurom, razigranosti i humorom. Kreativni direktor modne marke MOSCHINO, Jeremy Scott, osmislio je kolekciju za žene i muškarce, kao i modne dodatke i nekoliko posebnih artikala za pse. MOSCHINO [tv] H&M kolekcija će biti lansirana u odabranim H&M trgovinama širom svijeta, kao i online, 8. studenog ove godine.
Foto: Promo