Make your day different

Logo Cover

Evo kako Versace vidi jesen 2017.

Upravo objavljeni vizuali kampanje poznatog brenda sugeriraju kako je ove jeseni u fokusu kontrast, pa se lepršave ženstvene suknje kombiniraju s težim i strukturiranim menswear kaputima i košuljama. U nastavku pogledajte kako je ovaj modni gigant zamislio kampanju nadahnutu promicanjem spolne ravnoravnosti i girl empowermentom

I Versace se pridružio redu brendova koji jasno i glasno promiču važnost spolne ravnopravnosti i osnaživanja žena u društvu. U posljednjoj kampanji za sezonu jesen/zima17,  supermodel, a sada već i stalni član Versace postave, Gigi Hadid, moćno pozira pred objektivom kultnog američkog fotografa Brucea Webstera.

 

@donatella_versace

 

Za Donatellu Versace poruka ove kampanje je nedvojbeno društveno angažirana, kako naime i sami iz modne kuće navode ona je oda zajedništvu i nadi. Ona je suvremeni manifesto afirmacije i poticaja svakome. Svatko bi se trebao zauzeti za sebe i za svoja uvjerenja, a to činiti s ponosom, pozitivizmom i optimizmom.

 

@versace_official

‘Razgovarao sam s Donatellom o svemu što se događa u današnje vrijeme u svijetu. Naš cilj bio je prikazati ljude koji se za nešto zalažu. Ljude koji se zalažu za nešto što bi moglo pomoći društvu. Za nas je kampanja svojevrsni prosvjed za mir i zajedništvo koje međusobno moramo izgraditi…’ rekao je Bruce Weber o kampanji.

 

@donatella_versace

 

U zagrljaju s Gigi našle su se i manekenke Mica Arganaraz, Taylor Hill i Vittoria Ceretti. Odabir odjevnih komada poprilično je kontrastan jer se lepršave ženstvene suknje kombiniraju s težim i strukturiranim, povijesno gledano menswear kaputima i košuljama. Nedvosmislen je i odabir boja u ovome slučaju. Korištene su uglavnom tople nijanse crvene boje u kontrastu s tamnim čime se opet potiče na toplinu, ljubav i zajedništvo.

@versace_official
@versace_official

 

Fotografije: Instagram
Autor: M.S



Lidl


Franck


Slični članci