Make your day different

Logo Cover

Imperativ nove kampanje Stelle McCartney nije ono što ste očekivali!

Za razliku od brojnih high fashion brendova koji svoje kampanje donjeg rublja baziraju na čistom seksepilu i vizualnoj komercijalizaciji ženskih oblina, Stella McCartney odlučila se za drugačiji pristup. U fokusu je prijateljstvo.

Kenya Kinski-Jones, fashionistica, model i zaštitno lice Stellina parfema Pop, u društvu još dva modela uživa u intimnosti izolirane mid-century kolibe usred američke pustinje.

@stellamccartney
@stellamccartney

 

“.. prijatelji su oni koje ti osnažuješ, ali i oni koji ohrabruju tebe. Zbog njih nikada nisi sama, čak i kada vas dijele daljine..” poetski izgovara Jones u romantičnom audio snimku koji prati vizual.

U videospotu predstavljena je kolekcija čipkastog donjeg rublja floralnog dizajna pod nazivom Jasmin za koju iz modne kuće garantiraju idealnu potporu unatoč lakoći materijala i jednostavnosti dizajna. U vizualima su također prikazani svileni komadi crno bijelog prugastog uzorka iz sleepwear kolekcije Poppy Snoozing. Dostupni su u dvije varijante; klasične spavačice s naramenicama i shirt dressa za spavanje.

 

Komadi iz kampanje dostupni su na službenoj stranici Stelle McCarteny, a za vas smo odabrali najženstvenije modele:

Crvene gaćice iz Jasmine kolekcije
Body iz Jasmine kolekcije
Plavi grudnjak iz Lulu Drifting kolekcije
Plave gaćice iz Lulu Drifting kolekcije
Spavaćica s naramenicama
Shirt dress spavaćica

 

Fotografije: Instagram, Stella McCartney official page
Autor: M.S



Lidl


Franck


Slični članci