Na licima svojih modela, kreativni direktor kuće Moschino Jeremy Scott istaknuo je usne – sjajne, prepune glittera i slojeva samoljepljive folije.
Slutimo novi jesenski trend Sve je bolje ako dodaš malo sjaja i glamura.
I zato su 90-e i danas meka za sve nostalgičare koji obožavaju šljokice, metalik odsjaj i partijanje. Naravno, sve te trenutke važno je ovjekovječiti, pogađate, polaroidom.
A da je istinski fan klupske scene iz 90-ih, pokazao je kreativni direktor kuće Moschino, Jeremy Scott, kada je na svom Instagram profilu netom prije revije stavio vlastite polaroidne fotografije iz 1996. na kojima mu sjenilo za oči prekriva gotovo pola lica.
Svi koji su očekivali da će modni mag preslikati taj look i na svoje modele, prevarili su se je su njima, pak, u prvom planu bile usne – sjajne, šljokaste, metalik, uočljive…
https://www.instagram.com/p/Bnbs9HJFqag/?taken-by=kabukinyc
Make up artist Kabuki, koji je zaslužan za beauty transformacije modela na reviji, tvrdi kako je u čitavoj Scottovoj kolekciji, unatoč tome što je make up umjereniji nego na njegovim polaroidima, dominantan duh scene iz 90-ih.
Svakako, ako želite sjajan osmijeh poput ovih s fotografija, budite spremni na ekstra trud i, ako je vjerovati Kabukiju, slojeve i slojeve samoljepljive folije.
Ili se jednostavno možete držati dobrog starog hita ‘vino na usnama’ i pretjerivanje prepustiti ekscentričnim umjetnicima.
Fotografije: Instagram