Nakon osam godina postojanja i popularnosti na našem tržištu osnivačica branda Katarina Radnić Zmazek odlučila je kako je vrijeme za promjenu. Naime Perleraj se od samih početaka dosta promijenio, uozbiljio te proširio na druga tržišta i zato je novo ime koje pretvara zaštitni znak branda u ime logičan nastavak. Cloud & Co. novo je ime, koje ima i novi vizualni identitet i kampanju, ali istu kvalitetu i istu ‘oblak’ ekipu. Oblak je skoro od samih početaka bio dio vizualnog izričaja Perleraja, a od danas upravo oblak (eng. cloud) preuzima glavnu ulogu u nakitu za koji možemo reći da je popularizirao narukvice na našem tržištu, a koji je do sada bio izrađen od srebra i srebra s pozlatom te poludragih kamenčića i perlica.
Ime Cloud&Co, osim što je povezivo s postojećim brendom, izabrano je jer je internacionalnije i univerzalnije za različite tipove nakita koje ovaj brand priprema u budućnosti u svojoj ponudi, kao što su, između ostalog, muški i zlatni nakit.
U nove vizuale kao slogan uklopljen je već poznati #hastag branda #NeverTakeOffJewelry i to kao sinonim za nakit koji nikada ne skidamo ili ne želimo skinuti. Novi logo, koji je radila dizajnerica Iva Hrvatin prati i cijeli novi vizual koji je radio Samir Šečerkadić, a koji ima pozadinu inspiriranu nebom. Ovo je samo prva i jedna od varijanti vizuala koji će se mijenjati ovisno o sezonama i kolekcijama, jednako kako se mijenjaju i oblaci i nebo.
U svrhu rebrandinga, Cloud&Co je izbacio i novu kampanju u kojoj predstavlja nakit iz Forever kolekcije, a koji predstavlja miks starih i novih modela, odnosno starih i novih varijanti starih najpopularnijih modela koji će zauvijek ostati u ponudi branda. Tu je primarno ‘Invisible cloud’ lančić s biserom, a pojavljuju se i nove varijante ovog lančića, samo s oblakom u 4 boje – srebro, pozlaćeno srebro, rosegold i crno rodinirano. Predstavljene su i naušnice koje se mogu kupiti odvojeno pa tako svatko može kreirati svoj par. Klasične narukvice od perlica i poludragih kamenčića sada su zamijenile multifunkcionalne narukvice/lančići, koji se nose i kao narukvice i kao lančići, ovisno o želji i prigodi.
Foto: Nikola Zelmanović
Zaštitno lice kampanje je model Mia Matić (Talia Model)