Make your day different

Logo Cover

Večer ružičaste snage! Domaće ljepotice udružile se u misiji podrške ženama koje prolaze kroz (hrabru!) borbu s rakom dojke

Listopad je u znaku ružičaste, mjeseca svjesnosti o raku dojke, a ove je godine Estée Lauder kampanja još jednom podsjetila da ljepota ima moć liječiti, povezivati i davati nadu.
U toploj, emotivnoj atmosferi okupile su se brojne inspirativne žene, liječnici, stručnjaci i poznata lica, kako bi zajedno slavili hrabrost, zajedništvo i važnost brige o sebi…

Kroz svoje globalne inicijative, Estée Lauder Companies već je prikupio više od 144 milijuna američkih dolara za istraživanja i edukaciju, od čega je 114 milijuna donirano Breast Cancer Research Foundationu (BCRF), vodećoj svjetskoj instituciji za istraživanje raka dojke.

Ovogodišnja kampanja nosi snažnu poruku ‘Breast Care is Self-Care’, ističući da je briga o zdravlju dojki nerazdvojna od brige o sebi i svom tijelu. Pod sloganom #TimeToEndBreastCancer, Estée Lauder poziva žene diljem svijeta na proaktivnost i redovite preventivne preglede.

Poseban trenutak večeri bio je posvećen udruzi Marra Altrui, iza koje stoji iznimna žena, Marija Butković, vizažistica i edukatorica koja je 2013. godine pokrenula projekt s misijom da pomogne ženama u procesu fizičkog i emocionalnog oporavka nakon liječenja raka dojke.

Udruga povezuje psihološku i estetsku rehabilitaciju kroz koncept psihoestetike, naglašavajući koliko su dostojanstvo i osjećaj identiteta važni u procesu iscjeljenja. Do danas je kroz njezine programe prošlo više od 500 žena, a održano je više od 20 radionica s ciljem osnaživanja i podrške onima koje su prošle kroz onkološko liječenje.

Marra Altrui provodi besplatne tretmane medicinske mikropigmentacije i izrađuje silikonske proteze areola i bradavica, vraćajući ženama osjećaj cjelovitosti i samopouzdanja.
Tijelo žene se nakon bolesti može promijeniti, ali njezin identitet i dostojanstvo ostaju. Naša je misija pomoći joj da ih ponovno osjeti’, poručila je Marija Butković.

Kroz kampanju #TheVisibleHeart, Marra Altrui tijekom listopada dodatno ističe važnost emocionalnog i estetskog oporavka, okupljajući žene, partnere i donatore u zajedničkoj poruci podrške.

Ove godine kampanja ide i korak dalje, udruga zagovara da se troškovi medicinske mikropigmentacije i izrade silikonskih areola priznaju kao dio zdravstvene skrbi unutar HZZO sustava, čime bi se omogućio ravnopravan pristup svim ženama koje su prošle mastektomiju.

Večer posvećena hrabrosti bila je ispunjena emocijama, ružičastim detaljima i snažnim porukama. Brojne poznate dame: Dora Martinović, Nika Turković, Anamarija Raič, Mia Matić, Lucija Lugomer, Lana Biželj, Ana Vladušić, Lara Vukušić, Mateja Sučević i mnoge druge svojim su dolaskom pokazale koliko su ženska podrška i razgovor o zdravlju važni.

Kampanja Estée Laudera i suradnja s Marra Altrui ujedinjuju ljepotu, snagu i nadu. U vremenu kada se sve više žena suočava s dijagnozom raka dojke, ova inicijativa podsjeća da briga o zdravlju nije samo obveza, to je čin ljubavi prema sebi.

Jer kad žene podržavaju jedna drugu, nastaju promjene koje nadilaze granice mode i ljepote, one mijenjaju živote.

Lidija Lešić
Nika Turković
Anamarija Raič

Lara Vukušić
Marjeta Kessler

 

Mia Matić
Luna Valas

 

Lucija Lugomer

Lana Biželj

Foto: Mateo Mučnjak












Slični članci