Talijanski brend PINKO već desetljećima osvaja svijet modom koja slavi samouvjerenu, modernu i odvažnu ženu. Od svojih početaka krajem 80-ih, kada su ga osnovali Pietro Negra i Cristina Rubini, PINKO se profilirao kao sinonim za urbanu eleganciju i sofisticirani glamur s dozom ironije. Njegovi komadi istodobno su ženstveni i funkcionalni – dizajnirani za one žene koje žive brzo, putuju, istražuju i od mode traže više od odjeće: osobni izraz.
Taj stav prepoznale su i mnoge svjetske zvijezde – Naomi Campbell, Alessandra Ambrosio, Barbara Palvin i Stella Maxwell. One su samo neka od slavnih lica koja su kroz godine utjelovila PINKO viziju moćne ženstvenosti. Na domaćoj sceni, PINKO nose žene koje cijene talijanski dizajn, kvalitetu i suvremeni chic – bilo na gradskim ulicama, poslovnim sastancima ili večernjim izlascima.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Sada PINKO ulazi u novu fazu, onu u kojoj se tehnologija i kreativnost stapaju u digitalnu poeziju.
Nova kampanja Urban Poetics – Fall/Winter 2025–2026 donosi svjež pogled na suvremenu ženu kroz spoj mode, umjetnosti i umjetne inteligencije.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
U potpunosti kreirana uz pomoć AI tehnologije, pod kreativnim vodstvom Lorenza Posocca te u suradnji s digitalnim umjetnicima Jovanom Stevanovićem i Maverickom Tollonom, kampanja istražuje granice mašte i reinterpretira što danas znači biti PINKO žena – neustrašiva, autentična i uvijek korak ispred svog vremena.
Posjetite Pinko dućane na adresama: Masarykova 5 i Arena centar













Foto: Instagram/promo