Glavna pista modne sezone jesen/zima 2025. pripada stilu! Nova Fashion&Friends kampanja Check-In Identity smještena je u ambijent aerodroma i aviona, gdje se identiteti, priče i stilovi isprepliću poput putnika u beskonačnom tranzitu. Poruka je jasna: osobni stil je univerzalni jezik i putovnica kojom brišemo sve granice…
Svaki ‘putnik’ u ovom modnom narativu nosi dio energije sezone – od Power Femme stava koji donose Liu Jo, Guess i Patrizia Pepe, preko buntovnog i razigranog Soft Grunge izraza Diesel, Scotch & Soda i Desigual kolekcija, pa sve do futurističkog Techcore duha koji stiže s potpisom Hugo, Calvin Klein i Armani Exchange.
Tu je i taLimna sofisticiranost pravca Romantic Goth kroz Guess, Replay i Karl Lagerfeld, zatim funkcionalni i prirodni vibe Gorp Core estetike sa Superdry, Timberland i Replay, kao i novo čitanje poslovnog koda pod imenom Modern Formal uz Boss i Tommy Hilfiger.
Luxe Sport pokazuje kako Premiata, Guess i New Balance podjednako dobro pristaju i ulici i luksuznoj sceni, dok Normcore vraća fokus na minimalizam i jednostavnost kroz Levi’s, Calvin Klein i Replay.
Kampanja je snimljena ispred hangara kompanije Prince Aviation na aerodromu Nikola Tesla, gdje pista i avioni postaju metafora, ne granica, već novih početaka i osobne transformacije. Boarding sada znači jedno: ukrcavanje u sezonu punu kontrasta, slobode i neograničenog izraza.
Check-In Identity je pozivnica na putovanje za koje vam karta nije potrebna, dovoljan je vaš osobni stil. Kolekciju možete pronaći u svim Fashion&Friends trgovinama u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Puli, Osijeku i Zadru, kao i online na fashionandfriends.com ili putem mobilne aplikacije.
Foto: Promo