Make your day different

Logo Cover

Ne vjerujete da postoji ruž koji pristaje svakome? Ovaj viralni beauty hit prodaje se u 7 primjeraka svake minute, a tajna je u genijalnoj formuli

U svijetu gdje se trendovi mijenjaju brzinom svjetlosti, neki beauty proizvodi jednostavno prkose vremenu. Takav je slučaj s ružem koji je obilježio generacije Clinique Black Honey. Ovaj kultni hibrid ruža i balzama, lansiran davne 1971., ponovno je osvojio svijet i postao hit na društvenim mrežama. Od filmskih ikona, poput Liv Tyler u ulozi Arwen, pa sve do modernih trendseterica, svi ga obožavaju iz jednog razloga: boja koja pristaje svima…

Neke stvari nikad ne izlaze iz mode, a u svijetu ljepote, to je definitivno Clinique Black Honey. Ruž koji je lansiran još 1971. godine i bio omiljen holivudskim zvijezdama poput Liv Tyler, sada proživljava novu mladost.

Zahvaljujući društvenim mrežama, postao je viralni hit i vratio se na tron, dokazujući da se prava ljepota krije u bezvremenskoj jednostavnosti.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Franziska Nazarenus (@franziskanazarenus)

Na prvi pogled, u tubi izgleda tamno i zagasito, kao stvoren za gotički stil, no čarolija se događa čim ga nanesete.

Na usnama se transformira u transparentnu, bobičastu nijansu koja se prilagođava prirodnom tonu, dajući im neodoljiv sjaj i zdrav izgled. Njegov efekt ‘tvoje usne, ali bolje’ razlog je zašto je postao omiljeni beauty saveznik žena diljem svijeta.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Tea Tree Plaza Clinique (@ruby.and.bold.pop)

Bez potrebe za ogledalom ili savršenim linijama, Black Honey pruža besprijekoran i svjež izgled u samo nekoliko sekundi.

Njegova popularnost na TikToku dosegnula je nevjerojatne razmjere, s milijardama pregleda, a razlog je jednostavan – multifunkcionalnost.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Artica (@artica_iceland)

Ovaj proizvod istovremeno njeguje usne poput balzama, ali i pruža dovoljno pigmenta za prirodan i elegantan look. Može se nanositi u jednom sloju za dnevne prigode ili u više slojeva za večernji izlazak, ovisno o željenom intenzitetu.

Pogledajte VIDEO:

Njegova moć toliko je velika da se doslovno sedam primjeraka proda svake minute, što često dovodi do rasprodaje.

Dobra vijest je da se ovaj kultni proizvod može pronaći i u Hrvatskoj po cijeni od otprilike 30 eura, a s obzirom na njegovu svestranost i bezvremenski šarm, nema sumnje da će ostati omiljen još godinama.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Profumerie Galeazzi | Beauty (@profumeriegaleazzi)

Foto: Instagram












Slični članci