Kada razmišljamo o liderima koji ne samo da upravljaju brendom, već ga utjelovljuju, teško je ne pomisliti na Katu Pavlović, direktoricu Zepter Hrvatska. Njezina poslovna energija, zarazni entuzijazam i istinski osjećaj za misiju zdravijeg i kvalitetnijeg života pozicionirali su je kao jedno od najprepoznatljivijih lica domaće wellness i lifestyle scene. U svijetu u kojem zdravlje postaje nova valuta, a tehnologija sve više utječe na našu svakodnevicu, Kata Pavlović, s timom iza sebe, donosi rješenja koja nisu samo praktična, već i transformativna…
U vremenu kada digitalni ekrani dominiraju svakodnevicom, a vizualni podražaji postaju sve agresivniji, zdravlje očiju i mentalna ravnoteža dobivaju potpuno novu dimenziju.
Upravo u tom kontekstu, Zepter International lansira proizvod koji mijenja pravila igre. Hyperlight Eyewear naočale nisu samo zaštita za oči, već učinkovit saveznik cijelog organizma.

‘Hyperlight EyeHyperlight Eyewear naočale nastale su kao rezultat dugogodišnjih znanstvenih istraživanja i suradnje s vrhunskim stručnjacima. Njihove leće sadrže Fullerene C60 – revolucionarni materijal za koji su nobelovci Kroto, Smalley i Curl dobili Nobelovu nagradu.
Hyperlight Eyewear nije samo zaštita za oči. To je tehnologija koja transformira svjetlost, ali i način na koji živimo svakodnevicu’ poručuje Pavlović s entuzijazmom koji ne ostavlja mjesta sumnji, ovdje se ne radi samo o modnom dodatku, već o pravom alatu za dobrobit.
Ono što ove naočale čini posebnima, kaže Pavlović, nije samo filtriranje štetne UV i plave svjetlosti, već i njihova sposobnost da tu istu energiju pretvore u blagotvoran, zdrav spektar svjetla.
To ima pozitivan učinak na neuroendokrini sustav, korisnici primjećuju veću mentalnu jasnoću, bolju koncentraciju i veću otpornost na stres.
Uz to, dolazi do poboljšanja kvalitete sna zahvaljujući regulaciji biološkog ritma, a povećana razina serotonina doprinosi boljem raspoloženju i većem osjećaju emocionalne ravnoteže.
Upravo zbog toga Kata Pavlović s pravom naglašava: ‘Zamislite naočale koje ne samo da štite od ekrana, već vam pomažu da budete produktivniji, fokusiraniji, smireniji… I pritom izgledate fantastično. To je prava vrijednost Hyperlight Eyewear koncepta.’
Naočale dolaze u dizajnu koji prati modne trendove i lako se uklapa u različite stilove, od poslovne svakodnevice do casual elegancije. S osam jonskih slojeva koji reduciraju refleksiju i omogućuju kristalno jasnu percepciju slike, vizualno iskustvo postaje jasnije i ugodnije, dok sofisticirani dizajn odgovara i najzahtjevnijim modnim ukusima.
Zepter je, više nego ikad, pokazao da ne prati trendove, nego ih postavlja. A upravo Hyperlight Eyewear potvrđuje da inovacija, znanost i estetika mogu ići ruku pod ruku, sve pod vodstvom žene koja svakim svojim potezom dokazuje da zdravlje i stil nisu samo kompatibilni, već i neraskidivo povezani.
Ako u današnjem svijetu postoji jedan detalj koji istovremeno štiti, osnažuje i podiže, onda su to Hyperlight Eyewear naočale. I nisu tu da vas samo zaštite. Tu su da vam, doslovno, promijene pogled na život.
Intervju s Katom Pavlović, CEO Zepter Hrvatska, pročitajte OVDJE:
Pogledajte FOTO galeriju:
Foto: Promo/Zepter