Kata Pavlović direktorica je Zepter Hrvatska, a do dolaska na tu poziciju prošla je različite pozicije. Krenula je s prodajom, da bi postala direktorica prodaje te konačno postala i generalna direktorica. Od svog osnivanja, Zepter nastoji poboljšati kvalitetu života ljudi širom svijeta time što će postati dio njihove svakodnevice. Kroz svoje poslovanje Kata Pavlović nastavlja se na filozofiju kompanije da njihovi proizvodi predstavljaju stil života, a ne luksuz. U intervjuu za Cover Style direktorica Zepter Hrvatska otkriva vlastitu definiciju liderstva, kakvu viziju poslovanja nastoji (i na koji način!) promicati, ali i koji je ključ do uspjeha…
U svijetu gdje se inovacije i tehnologije neprestano razvijaju, rijetki brendovi uspijevaju zadržati fokus na esencijalnim ljudskim vrijednostima – zdravlju, održivosti i kvaliteti života.
Među mnoštvom posebno se ističe Zepter International, čija filozofija ‘Živi bolje, živi dulje’ u Hrvatskoj ima svog predanog ambasadora – Katu Pavlović. Kao direktorica Zepter Hrvatska, Kata Pavlović ne samo da utjelovljuje viziju globalnog lidera, već strastveno provodi misiju osnivača Philipa Zeptera, vodeći kompaniju prema novim razinama izvrsnosti.
Pod vodstvom ove žene, Zepter Hrvatska postao je sinonim za izvrsnost, inovaciju i odgovornost prema zajednici. Kroz predan rad, autentičnu strast i nepokolebljivu viziju, Kata Pavlović ne samo da uspješno vodi brend koji nadilazi granice tradicionalnog poslovanja, već inspirira i potiče ljude da preispitaju svoje životne navike, ulažući u ono najvrjednije – zdravlje i dugovječnost.
Vaša priča o uspjehu nije samo priča o karijeri, već i o vjeri u snagu prevencije i edukacije. Na čemu se temelji vaša vizija poslovanja?
‘Moja vizija temelji se na neprestanom promicanju zdravog i kvalitetnog načina života kroz inovativne proizvode koji doista mijenjaju svakodnevice. Naše društvo često reagira na zdravstvene probleme tek kad se pojave, a Zepterova misija je podsjetiti ljude da njihovo zdravlje počinje s prevencijom’.
Među širokim spektrom Zepterovih proizvoda mogu se pronaći uređaji za pročišćivanje zraka Therapy Air iOn, Bioptron svjetlosna terapija i revolucionarne Hyperlight Eyewear naočale, a svaki od njih ima jasnu svrhu – poboljšati kvalitetu života korisnika na učinkovit i održiv način.
Kao direktorica, susrećete se sa specifičnim izazovima lokalnih tržišta – možete li izdvojiti koji je najveći?
‘Najveći izazov je educirati ljude o važnosti dugoročne brige za zdravlje. Svatko tko jednom isproba naše proizvode, postaje naš ambasador. Promjene u percepciji zdravlja spor su proces, no unatoč izazovima, trud se ipak isplati.’
Fokus poslovanja Zeptera temelji se na holističkom pristupu zdravlju – što je time Zepterova glavna filozofija?
‘Zepterova filozofija nije samo slogan, to je način života. Naši proizvodi povezani su s prirodom, ali koriste najmoderniju tehnologiju. Primjerice, sustavi za filtriranje vode Edelwasser ne samo da osiguravaju čistu vodu, već i smanjuju upotrebu plastičnih boca, čime direktno utječu na okoliš.’
Kao jedna takva uspješna liderica možete biti primjer ostalim ženama u businessu. Imate li za njih neku poruku i savjet kako balansirati između poslovnog i privatnog?
‘Vjerujte u sebe i ne bojte se izazova, a ključno je imati strast prema onome što radite. Upornost i jasna vizija otvaraju vrata koja su se činila zatvorenima. Podrška obitelji i jasni prioriteti ključ su uspjeha.’
Foto: privatni album