Make your day different

Logo Cover

FOTO: Španjolski beauty brend Germaine de Capuccini u Esplanadi proslavio 60. obljetnicu i predstavio nove (divne!) kreme s eko refill pakiranjima

Španjolski brend kozmetike Germaine de Capuccini proslavio je čak 60 godina postojanja u luksuznom zagrebačkom hotelu Esplanade, u Smaragdnoj dvorani. Kada se govori o šest desetljeća uspjeha, nemoguće je ne osvrnuti se na putovanje brenda koje je započelo s vizionarkom i utemeljiteljicom brenda Carmen Vidal, koja je vjerovala da ljepota nadilazi samo fizički izgled.

Za nju je ljepota bila samopouzdanje, briga o sebi i duboka povezanost unutarnjeg i vanjskog blagostanja. Ovu tvrtku osnovala je na temelju uvjerenja da svatko zaslužuje pristup visokokvalitetnim proizvodima uz koje će se osjećati lijepo izvana i iznutra.

 

Njezina vizija i dan danas vodi brend na svakom koraku. Ono što je započelo kao mali, ali ambiciozni projekt, sada je postalo globalni trend, a same vrijednosti osnivačice i dalje su središte rada brenda. Poštuje se njena ostavština – izvrsnost i individualna ljepota.

Kao tvrtka koja je usmjerena na njegu kože, godinama se trude očuvati i ljepotu sutrašnjice. Od svog osnutka, Germaine de Capuccini bio je pionir u brizi za okoliš i posvećen izgradnji održivije budućnosti. Na temelju toga, iz brenda se stalno pokreću inicijative koje nadilaze ljepotu i usmjerene su na stvaranje boljeg svijeta. Jedna od tih inicijativa je ovogodišnji „Time for Tomorrow“ koji uključuje projekt „Refill & Renew“. Eko refill stvoren je kao održiva alternativa u pakiranju koje ne ugrožava kvalitetu samih proizvoda. Novi format krema može se ponovno puniti i reciklirati, omogućuje nam da damo novi život pakiranju te značajno smanjuje količinu otpada.

 

Brojke su zapanjujuće – pa će se tako na svakih 100 000 krema proizvedenih u eko refillu uštedjeti čak 12,3 tone čiste plastike, 750 kg čistog kartona i 800 grama tinte. Ovim promjena Germaine de Capuccini nada se da će doprinijeti budućnosti u kojoj ljepota i odgovornost idu ruku pod ruku.

Uz slavlje šezdesete obljetnice, tako su predstavljene eko refill kreme koje su od sada dostupne u Hrvatskoj, za ljepotu i pridonošenju očuvanju okoliša.

 

Slavlje u Esplanadi došla je podržati Denisse Lalama, internacionalni brend manager, koja se obratila prisutnima sa riječima hvale za profesionalce koji njeguju brend u Hrvatskoj, a usto je i najavila mnoge zajedničke daljnje uspjehe. Osim nje, događaj su došli podržati brojni partneri, prijatelji i pratitelji brenda, kao i osobe s društvene scene.

 

Denisse Lalama

Pogledajte FOTO: 

 

Anamaria Raič

 

 

Marko Tolić

 

Paula Bahlen

 

 

 

 

 

 

 

Paula Bahlen i Sandra Njavro

 

Foto: Promo




PBZ

Slični članci