Make your day different

Logo Cover

Održan je prvi Lexus Day! Evo koji se hrvatski brendovi podudaraju s vrijednostima cijenjenog japanskog proizvođača luksuznih automobila

Početkom tjedna u novouređenom zagrebačkom Lexus salonu održan je prvi hrvatski ‘Lexus Day’, susret dijeljenja vrijednih informacija i iskustava iz područja brenda.

Na ovom prvom u nizu događanju koje je okupilo zaljubljenike u estetiku, dizajn, modu i nove tehnologije, predstavljene su itekako zanimljive domaće suradnje.

Osim toga, prisutni su prvi imali priliku vidjeti i inovativni Lexus RZ model, od početka razvijan isključivo kao električno vozilo.

.

Susret s motom ‘Experience Amazing’ ima istu osnovnu poruku koju nosi Lexus brend nastao još prije gotovo 35 godina kada je japanskom timu inženjera, dizajnera i tehničara dodijeljen tajni projekt osmišljavanja luksuznog automobila bez premca – boljeg od najboljeg na svijetu.

‘Upravo to su bili početci ovog brenda koji stvara nevjerojatna iskustva, pretvarajući funkciju u emociju, izvedbu u strast, tehnologiju u maštu i još mnogo više. Iz godine u godinu, Lexus nastoji pružiti najbolje iskustvo luksuznog automobila, s čovjekom u samom središtu. Zbog toga smo i na hrvatskom tržištu putem domaćih, autentičnih suradnji željeli dati podršku onima čiji rad cijenimo, a podudaraju se s misijom i vizijom kompanije’, objasnili su iz Lexusa.

OMOTENASHI GOSTOPRIMSTVO

Svoj duh i viziju Lexus fokusira na dva najbitnija aspekta – duh Omotenashija i Takumi majstore. Duh gostoprimstva izražen kroz riječ ‘omotenashi’ duboko je ukorijenjen kulturni fenomen i danas ima ogroman utjecaj na svaki aspekt Lexusova poslovanja, a kroz filozofiju da se ‘sa svakim kupcem treba odnositi kao prema gostu u vlastitom domu’.

No, što to znači za Lexus proizvode? Lexus brend je do sada predstavio stotinu inovacija na tržištu automobila s ciljem da svojim kupcima ispuni sve potrebe. Veliki broj onoga što danas vidite u automobilima, počelo je upravo s Lexusom.

.

TAKUMI MAJSTORSTVO

Druga ključna značajka Lexus brenda je Takumi majstorstvo. U Japanu se riječ takumi odnosi na obrtnika koji je najbolji u svom području stručnosti. Primjenjuje se na one koji su brusili svoja osjetila i razinu vještine najmanje 25 godina (60.000 sati). Tako Lexus danas ima vlastite Takumi majstore koji su čuvari ove obrtničke filozofije, primjenjujući suptilni ljudski dodir na svaki aspekt dizajna i razvoja automobila.

Visoko su obučeni, s preciznom pažnjom posvećenom detaljima, a svaki od njih fokusira se na određeni element procesa izrade automobila. Među čak 7.700 radnika u tvornici Miyata Lexus u Kyushiju, samo je 19 Takumija, a ta radna mjesta predstavljaju najveću čast inženjerima.

.

AUTENTIČNE DOMAĆE SURADNJE

Upravo taj veliki fokus koji Lexus poklanja dizajnu i izradi svojih automobila brend je inspirirao na nastavak suradnje s autentičnim hrvatskim modnim dvojcem Klisab.

Osnovna nit vodilja projekta bila je istaknuti zajedničke vrijednosti koje ova dva brenda imaju, ali svaki u svom polju djelovanja. I jednima i drugima na prvom mjestu je aspekt odgovornosti prema vlastitim proizvodnim procesima, kao i najmanjem mogućem negativnom utjecaju na okoliš. U novoj suradnji sada je nastao jedan multifunkcionalan dizajnerski modni dodatak izrađen od ostataka materijala kože u proizvodnji.

.

Novi dizajnerski predmet koji će naknadno biti predstavljen javnosti, s jedne strane autentično prezentira Klisab estetiku, a s druge strane simbolički ilustrira zajedničke vrijednosti dvaju brendova.

‘Minucioznost ručne izrade, vidljiva poglavito u interijeru Lexusa, svijest o vlastitom utjecaju na okoliš i preuzimanje odgovornosti za njega, važnost koju ima dizajn proizvoda ali isto tako i udobnost korištenja, aspekt luksuza – ovo su tek neke vrijednosti koje vidimo u brendu Lexus, a koje prepoznajemo kao slične onima koje i sami u vlastitom brendu zastupamo i provodimo. Kao i segmenti Lexusa, svaki naš novi ‘item’ izrađen je ručno od kvalitetne kože te se nadamo da se i u njemu prepoznaje barem dio umijeća i izvrsnosti kakvu vežemo za Lexus i Japan’, objasnio je dizajner Marko Šabarić.

.

Za ‘omotenashi’ moment prvog hrvatskog Lexus Day-a pobrinula se tvrtka Materia, hrvatski distributer matcha čaja koji dolazi izravno s farme pouzdanog i visoko cijenjenog proizvođača Uji regije u Kyotu, rodnog mjesta japanske matche.

Izrađena je od najfinijih ručno ubranih tencha listova koji se posebnim tradicionalnim tehnikama pažljivo (i u strogo kontroliranom okruženju) melju do finog i sitnog zelenog praha. Tako se čuvaju svi hranjivi sastojci, a nastaje čista i kvalitetna matcha.

.

‘Nakon provedenog istraživanja matche na hrvatskom tržištu uvidjeli smo kako su kvaliteta i ponuda na niskoj razini. Njegujemo dugoročne odnose s našim klijentima, što znači pristup usmjeren kupcu koji stavlja vas i vaše potrebe u prvi plan našeg poslovanja – jednako kao što to čine Lexus i Toyota’, objasnila je direktorica tvrtke Maja Blažević.

Njihova jedinstvena mješavina matcha ceremonijalnog zelenog čaja u prahu nenadmašna je u boji, okusu i teksturi. Okus je slatkast i zemljast, a svaki gutljaj ovog zelenila u šalici pun je vitamina, minerala i zdravih sastojaka. Baš kako i treba biti kada je pojedinac, njegovo zdravlje i sigurnost na prvom mjestu – što još jednom povezuje brendove Lexus i Materia.

.

Sve informacije o novosti iz Lexus svijeta potražite na web stranici: www.lexus.hr

 

.

Foto: promo

 



Lidl


Franck


Slični članci