Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i u prvoj brzini, sve je jasnije, postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je ovaj danas više prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati.
Upravo zato, nova Lei Lou kampanja inspirirana je društvenim mrežama i to ponajprije načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca, koji su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti postali ono što ih izdvaja u masama.
Veliki ‘comeback’ na modnu scenu u posljednje su vrijeme doživjele uske, rastezljive haljine, a koje su oduvijek, od samih početaka prije gotovo dva desetljeća, bile zaštitni znak ove domaće modne kuće, a Aleksandra Dojčinović ih ovom kampanjom vraća na velika vrata, doduše ipak u nešto drugačijem stilu nego nekad.
Redizajnirani Lei Lou bestseller danas više nije tek bazičan komad, već dolazi u više dužina i krojeva, a često je razigran volumenom, draperijom ili prorezima kako bi pristajao baš svim generacijama.
Ponavljanje u modi je zapravo trend koji su prihvatile gotovo sve vodeće svjetske modne kuće, a koji se odnosi ili na redizajn nekoć popularnih modela ili na nove kolekcije u kojima su printeve zamijenili monokromatikom, što olakšava toliko potrebno ponavljanje odjeće u ovom svijetu konzumerizma.
Pogledajte kolekciju:
Foto: Maja Kljaić