Na valu prošlogodišnjeg uspjeha, Yamamay dočekuje proljeće predstavljajući liniju ‘Adaptive Color’ izrađenu inovativnom LYCRA® ADAPTIV tehnologijom kojom je izrađena odjeća koja se prilagođava svim tipovima tijela, jamčeći udobnost i slobodu kretanja za sve.
Izrađena od revolucionarnog polimera, LYCRA® ADAPTIV je inovacija tvrtke LYCRA, koja je lider u svijetu za razvoj tehnoloških rješenja za industriju tekstila i odjeće. Zahvaljujući svojoj hibridnoj prirodi, LYCRA® ADAPTIV se ponaša drugačije u mirovanju i pokretu, dopuštajući odjeći koja je sadrži prirodno prilagođavanje različitim oblicima tijela, poštujući pokrete tijela i pružajući savršeno pristajanje svaki put prilikom nošenja.
LYCRA® ADAPTIV linija zaobilazi klasično definiranje konfekcijskih brojeva što znači da jedna veličina može pokriti cijeli raspon veličina. Upravo iz tog razloga Yamamay svoju kampanju naziva ‘3 veličine u 1’. Prilagodljivost, elastičnost i udobnost odlike su proizvoda nove linije koja se sastoji od topa i tajica dostupnih u dvije boje – glineno ružičastoj i military zelenoj, koje idu kao dodatak osnovnoj crnoj boji.
Kako bi naglasio i komunicirao transverzalnost i prilagodljivost proizvoda u ovoj liniji, Yamamay je odabrao tri djevojke s vrlo različitim tjelesnim karakteristikama – manekenke Saru Pagliaroli, Annu Agrelo i Emily Deyt-Aysage. Za fotografije je zaslužna dobro poznata Lina Ardila.
Više od 20 godina Yamamay kroz svoje kolekcije i reklamne kampanje slavi žensku ljepotu bez obzira na dob, etničku pripadnost ili broj kilograma. Jedna od glavnih karakteristika brenda je briga za kupce, što potvrđuju komunikacijskim porukama, a to su da se žene trebaju osjećati uvijek lijepo i svjesno svoje ženstvenosti, da cijene sebe zbog onoga što jesu te da žive zdrav život bez osjećaja nedostatnosti.
‘Naši potrošači i žene općenito sve više traže visokoučinkovite, svestrane i udobne odjevne predmete koji mogu zadovoljiti potrebe koje diktira dinamičnost modernog života. Adaptive – Free Your Body je stvoren upravo da zadovolji ove potrebe i zahtjeve. Željeli smo stvoriti liniju proizvoda koja će odgovarati svima tipove tijela, udobne proizvode koji će pratiti nositelja u njihovim pokretima, jamčeći apsolutnu udobnost i slobodu kretanja’, izjavila je Barbara Cimmino, voditeljica društveno odgovornog poslovanja i inovacija u Yamamayu
Yamamay je s radom započeo 2001. godine i danas je među vodećim brendovima za donje rublje, korzete, odjeće za plažu i modne dodatke. U Yamamayu je proizvod u svojoj najinovativnijoj verziji snažno povezan s poslovnom svrhom gdje je dobrobit kupaca u srži djelatnosti tvrtke, zahvaljujući ponudi dugotrajnih i visokokvalitetnih proizvoda, zajedno s posebnim fokusom na održivost i društveno odgovorno poslovanje. Iz tog razloga, istraživanja koja provode, usmjerena su na stvaranje proizvoda koji odgovaraju potrebama kupaca u smislu kvalitete, sigurnosti i inovativnosti. Uključivost, poštovanje i osnaživanje ljudi u Yamamayu su temeljni elementi odnosa s ljudskim kapitalom, dobavljačima i svima s kojima surađuju. Također, čvrsto vjeruju da mogu jasno prenijeti vrijednosti svojim suradnicima, posebice kada su u pitanju društvena i ekološka pitanja koja su preduvjet za aktiviranje stvarne promjene koja se može postići samo uključivanjem i doprinosom svih.
Tvrtka LYCRA
Tvrtka LYCRA inovira i proizvodi vlakna i tehnološka rješenja za industriju odjeće i osobne njege. Sjedište tvrtke je u Wilmingtonu u Delawareu. Tvrtka LYCRA poznata je diljem svijeta po svojim inovativnim proizvodima, tehničkoj stručnosti i održivim rješenjima, a posjeduje vodeće potrošačke i trgovačke marke: LYCRA®, LYCRA HyFit®, LYCRA® T400®, COOLMAX®, THERMOLITE®, ELASPAN®, SUPPLEX® i TACTEL®. Nasljeđe tvrtke LYCRA seže do 1958. godine. Danas se tvrtka LYCRA fokusira na dodavanje vrijednosti proizvodima svojih kupaca razvojem jedinstvenih inovacija osmišljenih da zadovolje potrebe potrošača za udobnošću i dugotrajnim performansama. Za više informacija posjetite lycra.com.
LYCRA® je zaštitni znak tvrtke LYCRA Company*
Foto: promo