Nakon uspješnih suradnji s najpoznatijim luksuznim kućama koje među ostalima uključuju i Dior, Proenzu Schouler i Rick Owensa, njemački brend Birkenstock predstavio je novu kolaboraciju koja je opčinila ljubiteljice mode. U novi dizajnerski pothvat upustili su se sa slavnom španjolskom kućom Manolo Blahnik, a rezultat suradnje oduševio je fashionistice diljem svijeta…
Njemačka kuća Birkenstock kroz godine je postala sinonim za stylish obuću koja ni pod koju cijenu ne odustaje od udobnosti, a svoje sljedbenice pronašla je i u samoj kremi celebrity svijeta.
Njihove trendi modele obožavaju slavne it-djevojke među kojima se ističu Katie Holmes, Kendall Jenner, Hailey Bieber i Sienna Miller, a zahvaljujući nizu uspješnih kolaboracija s poznatim dizajnerskim imenima, cijeli ‘fashion’ svijet s velikim zanimanjem prati svaki novi pothvat ove njemačke kuće.
Birkenstockov ulaz u svijet visoke mode dao je nagovijestiti i nedavno najavljen poslovni potez prodaje većinskog udjela obiteljske tvrtke luksuznom konglomeratu LVMH.
Posljednja suradnja koja je opčinila ljubiteljice mode je ona Birkenstocka i renomiranog španjolskog dizajnera Manola Blahnika.
Na Birkenstockove bestseller modele ‘Arizona’ i ‘Boston’, kreativni timovi koji stoje iza ove sjajne kolaboracije aplicirali su prepoznatljive kopče koji su simbol Manola Blahnika i stvorili it-komade koji će dati dozu glamura svim proljetnim i ljetnim modnim kombinacijama.
Modeli dolaze u nekoliko boja, zasad su predstavljeni oni u bogatim nijansama kraljevske plave i fuksije, te u klasičnoj crnoj, a razlikuju se i u materijalima pa će tako fashionistice moći birati između glatke kože i glamuroznog baršuna.
Neodoljive Birkenstockice s luksuznim štihom bit će puštene u prodaju 24. ožujka.
Pripremila: L.H.
Foto: Instagram