Make your day different

Logo Cover

Brojni poznati otkrili kakve će kapute (i jakne!) nositi ove jeseni! Anita Dujić oduševila kombinacijom uz široke hlače, Ana Bacinger i Iris Cekuš bacile su ‘oko’ na iste kapute…

U opuštenoj atmosferi brojni predstavnici medija, influenceri, stilisti i osobe iz javnog života uživali u čarima golfa i novoj s. Oliver kolekciji. Tako su novu kolekciju jakni među prvima odjenuli s. Oliver prijatelji brenda: Anita Dujić, Nika Turković, Tina Walme, Pedro Soltz, Marko Petrić, a Ana Bacinger i Iris Cekuš bacile su ‘oko’ na iste modele….

Na jedinstven način, na prekrasnim Riverside golf terenu u Zagrebu, s. Oliver je predstavio novu kolekciju jakni i kaputa za jesen/zimu 2021., priredivši brojnim uzvanicima, svojim ambasadorima i predstavnicima medija nezaboravno iskustvo privatnog treninga golfa.

Anita Dujić

Novu kolekciju jakni među prvima su u odjenuli s. Oliver prijatelji brenda: Anita Dujić, Nika Turković, Ana Bacinger, Iris Cekuš, Tina Walme, Pedro Soltz i Marko Petrić.

Uživajući u novom iskustvu, na prekrasnim zelenim obroncima gosti su isprobali novu kolekciju jakni i kaputa koje karakterizira razigranost boja, materijala i krojeva.

Ana Bacinger i Iris Cekuš bacile su ‘oko’ na iste modele kariranih kaputa…

Raznovrsne proporcije i inovativni materijali zaštitni su znak kolekcije, predstavljene u sklopu kampanje  ‘Casual Thoughts’, koja se sastoji od slim fit kaputa, casual hoodia, oversized kaputa, puffer jakni, teddy kaputa te ekološkog krzna.

Kako se u s. Oliveru vode prije svega brigom o planeti, ljudima i budućnosti korišteni su ekološki prihvatljivi materijali poput eko kože naziva ‘friendly leather’, s naglaskom na recikliranje.

Tako su sve puffer jakne dio ‘WE CARE’ programa, izrađene od recikliranog poliestera. Reciklirani poliester koristi postojeća vlakna i daje im novi život i upotrebu.

Valentina Walme

Kolekciju, kao i novu kampanju, gostima je predstavila Katja Janko Puh, voditeljica marketinga s. Olivera za Hrvatsku i Sloveniju, sljedećim riječima:

‘Za naše poduzeće i s.Oliver brand pandemija bila je veliki izazov, ali nismo klonuli duhom ni izgubili hrabrost. Pokrenuli smo brojne projekte i nismo zatvorili niti jedan dućan. U travnju ove godine napravili smo rebranding brenda s.Oliver. Naš novi slogan je ‘Fashion for Life’. Moda ne definira način života našeg kupca, već suprotno, život definira modu.  Moda nas prati na svakom koraku i sigurna sam, da imate nekoliko uspomena, koja su povezana s vašom omiljenom haljinom, omiljenim trapericama ili kaputom. Ta činjenica je bila osnova za našu novu marketinšku kampanju, koju smo nazvali Casual Thoughts – Jednostavne misli. U kampanji je fokus na svakodnevnim razmišljanju o omiljenoj odjeći.’

Katja Janko Puh, Ida Lovrin i Polona Korosec

Pogledajte FOTO galeriju:

Pedro Soltz
Nika Turković
Marko Petrić
Anita Dujić

 

Foto: John Pavlish/promo



HZZO
Merkur


hogwarts

Slični članci