Na natječaj, koji je trajao mjesec dana, stiglo je 47 rješenja koja potpisuje 32 dizajnera ili dizajnerskih timova. Širi stručni žiri, u kojem su između ostalih sudjelovali i zaposlenici iz A1 dućana koji će novu odjeću nositi, pomno je pregledao svaku pristiglu prijavu i prijedlog dizajna.a
Vrednujući kreativnost, atraktivnost i praktičnost, žiri se odlučio za rješenja Nives Dravinec, Sare Lončarić i Roberta Severa kao najprimjerenija aktualnim potrebama zaposlenika A1 Hrvatska.
U sljedećih mjesec dana izradit će se ogledni primjerci nagrađenih prijedloga
Troje odabranih dizajnera će sa stručnjacima za tekstil, konstruktorima, krojačima i šivačima tvrtke Naftalina tijekom sljedećih mjesec dana razrađivati prototipe predloženog dizajna te izraditi ogledne primjerke svakog od predložena tri rješenja. Potom će uslijediti finalni odabir odjeće koju će tijekom jeseni nositi zaposlenici prodajnih centara A1 Hrvatska.
‘Vjerovali smo kako će odaziv na natječaj Ti kreiraš! biti dobar, no bio je izvrstan. Od pedesetak ponuđenih rješenja, svako je bilo izuzetno zanimljivo, a neka od njih i avangardna – ako možda i nisu uzeli u obzir praktičnost, svakako su pokazali veliku kreativnost u promišljanju odore. Naše nade u kreativnost domaće dizajnerske scene ovako kvalitetnim rezultatima nisu samo potvrđene i nadmašene, već svjedoče i o talentu i potencijalu domaće tekstilne industrije koji su spremno dočekali ovu priliku’, izjavila je Iva Ančić, rukovoditeljica brenda i marketinških komunikacija u A1 Hrvatska.
Poticaj poslovanju malih i srednjih poduzeća
Podsjećamo, na natječaj Ti kreiraš! mogle su se prijaviti pravne te fizičke osobe kao vlasnici obrta ili registrirane djelatnosti koje se bave djelatnošću dizajna i izrade odjeće na području Hrvatske. Cijeli proces, od odabira dizajnerskog rješenja do njegove izvedbe i primjene, provodi se u suradnji s tvrtkom Naftalina iz Zagreba, koja već četiri desetljeća izrađuje radnu odjeće za neke od najuspješnijih hrvatskih tvrtki.
Kao društveno odgovorna kompanija, A1 Hrvatska ovim natječajem želi dati dodatni poticaj poslovanju malih i srednjih poduzeća, najviše pogođenih aktualnom pandemijom.
Uz održivo poslovanje te zadovoljstvo i motivaciju zaposlenika, ovaj je natječaj nastavak njihovih društveno odgovornih aktivnosti kojima u sklopu svog programa održivosti Čini pravu stvar promiču ekološki i društveno prihvatljivije, učinkovitije i održivije načine rada i života.
Foto: promo