Make your day different

Logo Cover

Perimo zube sa stilom! Prva fashion pasta za zube Marvis čije okuse (i dizajn!) obožavamo pridružuje se Svjetskom danu oralnog zdravlja…

Znate li kakav okus ima jasmin? Volite li okus anisa? Kako zamišljate okus blagog povjetarca arktičke mente? Koliko često koristite đumbir, a cimet? Vjerujemo da se pitate kako povezati ove okuse, zar ne?

I neka ste, jer Marvis to želi. Marvis je upravo jedini način kako povezati okus mente s jasminom, anisom, rabarbaraom, cimetom i đumbirom. No ne samo to već i s poznatim talijanskim slatkišima Amarelli Licoriceom.

Jedini način kako ih povezati je Marvis – prva fashion pasta za zube u svijetu.

@marvis_is

Marvis od početka svog puta na globalno tržište, koji je počeo prije više od 60 godina, želi biti ispred svog vremena.

Njegov izgled odiše modernim, a istovremeno retro dizajnom koji vaš pogled odmah privuče.

On daje svojim korisnicima više od obične paste za zube. Daje nezaboravno iskustvo pranja i njege zubi koje povezuje u ugodne i atraktivne okuse, koji vas očaraju u vihoru senzacija.

Drska, kultna, originalna, jednom riječju – suvremena pasta za zube koja vam omogućava okusiti okuse koje nikada niste mislili da možete.

Uz Marvis otkrit ćete okus jasmina isprepletenog s mentom, okus mente kroz Classic Strong Mint koji pruža intenzivan i dugotrajan osjećaj zavodljive senzacije.

@marvis_is

Povjetarac morskog plavetnila s nježnim dodirom hladnoće mente je idealna kombinacija koja će vas svako jutro i večer obgrliti svojim oceanom svježine – to je Aquatic Mint.

Iako je temeljna misao za stvaranje ironičnog i neobičnog, ali istodobno ugodnih i atraktivnih okusa koji vas bacaju u vihor senzacija, Marvisova temeljna zadaća je štititi i njegovati vaše zube.

Upravo stoga Marvis se pridružuje Svjetskom danu oralnog zdravlja koji se obilježava 20. ožujka širom svijeta.

Njegova svrha je poticati ljude na brigu o oralnom zdravlju, usvajanjem dobre oralne higijene, osvijestiti ljude da postoje oralne bolesti koje pogađaju skoro 3 i pol milijarde ljudi diljem svijeta godišnje.

S ovogodišnjim motom WOHD-a ‘Budi ponosan na svoja usta’ i Marvis potiče sve vas na brigu o oralnom zdravlju, redovitim pregledima te dobrom i temeljitom higijenom.

 

@marvis_is

Foto: Instagram/Promo



HZZO
Merkur


hogwarts

Slični članci