Godinu, u kojoj je planirati bilo gotovo nemoguće, kao i računati na velike poslovne uspjehe, Aleksandra Dojčinović, naša modna dizajnerica, uspjela je okončati jednim od najvećih poslovnih uspjeha u povijesti njezinog branda Lei Lou – suradnjom s poznatom njemačkom web shopping platformom Zalandom, na kojoj se odnedavno mogu naći i komadi s njezinim potpisom, što je čini prvom Hrvaticom prisutnom na ovoj internetskoj stranici.
‘Još u veljači kada su krenule sramežljive najave o možebitnoj epidemiji i lockdownu, sa svojim sam timom napravila plan B. Sve ono što smo imali spremno, a imali smo toliko toga, od suradnji s najvećim svjetskim zvijezdama i influencerima do naše velike godišnje revije, odlučili smo ostaviti po strani, stvari maksimalno pojednostavniti i okrenuti se ‘malim-velikim’ projektima koje ćemo moći realizirati i u isto vrijeme brendu dati neku novu dimenziju. Srećom da smo već imali uhodan web shop, slobodno mogu reći perjanicu mog branda, zahvaljujući kojoj smo dostupni u gotovo svim europskim i brojnim svjetskim zemljama. Nakon potresa, koji nas je također sve obilježio, smo otvorili i naš novi, veliki showroom u Strojarskoj 19, a potom su se stvari oko suradnje sa Zalandom ozbiljno zakotrljale, a nedavno napokon i realizirale, što nam je svima u tvrtci dalo veliki poticaj i vjetar u leđa’, govori Aleksandra Dojčinović koja će ovim poslovnim podvigom stati uz bok nekih od najvećih svjetskih brendova poput Proenze Schouler, Karla Lagerfelda, Phillipa Lima, Victorie Beckham, Michael Korsa, Hugo Bossa, Max Mare i drugih, koji svoje komade, između ostalog, prodaju i preko ove, u Europi iznimno popularne internetske stranice.
‘Ulazak u neke od najvećih europskih, pa i svjetskih robnih kuća, oduvijek je bio neki moj san i sretna sam što polako idemo prema tom cilju. Uvjerena sam da je ovo tek početak’, naglašava Dojčinović kojoj je sigurno kod ulaska na njemački Zalando pomogla i činjenica što već sedam godina sa svojim partnerima prisutna na njemačkom tržištu, zahvaljujući Lei Lou dućanu u Stuttgartu, omiljenoj shopping oazi naših i djevojaka iz regije, ali i brojnih Njemica.
‘Bio je to sigurno važan faktor, ako ne i presudan, jer za ulazak na jednu tako veliku platformu morate ispuniti brojne kriterije i odgovoriti na mnoga pitanja. Moj tim i ja na tome smo predano radili posljednje dvije godine, a činjenica da smo uspjeli je velika potvrda i priznanje mom radu. Pokazali smo da je Lei Lou respektabilan i stabilan brand, taman dovoljno poseban i drugačiji da se bez problema može naći u konkurenciji prestižnih svjetskih marki’, s ponosom će dizajnerica na koju je situacija u kojoj se našao svijet djelovala vrlo inspirativno i na onom primarnom, kreativnom planu, pa je posljednjih mjeseci izbacila nekoliko sjajnih capsule kolekcija, a jednu takvu baš ovih dana, kao savršen uvod u nešto drugačije blagdane od onih na koje smo navikli.
‘I ja sam se prilagodila situaciji i stvorila lounge chic kolekciju s nekim divnim komadima iz kojih se ne izvlačim ovih dana i na koje su sjajno reagirale naše klijentice. Ove su godine, ništa čudno, veliki hit trenirke, jako sam ponosna na našu trenirku Rony od fine viskoze, koju možete upotpuniti pripadajućim pan ovratnikom i pretvoriti je na taj način u hit komad sezone’, kaže Aleksandra koja blagdansku kolekciju predstavlja čarobnim editorijalom snimljenim u zagrebačkom Hilton Garden Inn-u koji potpisuje naša eminentna modna fotografkinja Maja Kljaić, a zaštitno lice je Antonija Topić, prelijepa hrvatska manekenka sa zavidnom internacionalnom karijerom.
Djevojka, koju zbog sličnosti sa slavnom glumicom, nazivaju hrvatskom Juliom Roberts, utjelovila je novu Lei Lou djevojku koja lako spaja dnevne komade s onima za posebne prilike. No, osim nje, zvijezda editorijala je i još nešto…
‘Istina, ove godine našim smo klijenticama odlučili ponuditi i dašak pravog luksuza u vidu kaputa Nelly od baby kašmira koji je, bez pretjerivanja, sigurno jedan od najljepših kaputa koje sam dizajnirala, ali i jedan od najljepših koje sam ikada obukla’, zaključuje dizajnerica i dodaje kako se ne boji da će blagdani biti otkazani jer je to, kaže, ionako vrijeme koje bi trebalo biti rezervirano za najbliže, voljene osobe i obitelj, a ne nužno za izlaske i lude partije.
Foto: Maja Kljaić/promo