U ovoj situaciji u kojoj se svi trenutno nalazimo, želja dizajnerice bila je prezentirati nove komade u okruženju njene svakodnevice, s namjerom suprostavljanja realnosti sadašnjice s nostalgijom vezanom uz neka bolja vremena. Smatra kako kampanja može i treba poslužiti kao podsjetnik na lijepe trenutke, te dati nam optimizma i nadu u to da su nam upravo ti lijepi trenuci sve bliže.
Realizaciju ove ideje, uvelike je pomogla ostvariti mlada fotografkinja Sara B. Moritz, koja je sa svojim umjetničkim doprinosom pomogla uobličiti Lokomotivinu viziju nove kolekcije.
Sama kampanja sastoji se od 13 lookova prezentiranih kroz 13 diptiha koji su fotografirani na dizajnerici dragim i bliskim lokacijama.
U ovoj izazovnoj godini, više nego ikad skloniji smo prizivanju dobrih sjećanja. Dizajnerica Lana Puljić to čini pomoću privatnih fotografija s najdražih putovanja koje nam daju unikatan uvid u njene osobne trenutke i iskustva.
‘Želja mi je bila iskreno progovoriti o tome što mi u ovom trenutku nedostaje, koje sveemocije proživljavam i što je to što me drži optimističnom i u ovim danima neizvjesnosti.
Ideja nam je bila doslovno prebaciti sadašnji trenutak i emociju u neki meni veoma poseban trenutak koji je ostao ovjekovječen sa nekih meni dragih putovanja i lokacija.
Superponiranjem Sarinih i mojih fotografija dobili smo jednu eklektičnu cjelinu, iskrenu, te pomalo sirovu i ogoljenu’, napominje Lana Puljić.
Zajednički su htjele prenijeti osjećaj prisutne neprisutnosti koji zadnjih mjeseci osjećaju. Funkcioniramo po novom normalnom, no mislima lutamo u vremena iza ili ispred nas, misleći kako je ovo sve jedna velika ‘greška u programu’.
Upravo zato odlučile su se poslužiti tehnikama fotografiranja ili obrade fotografije koje podrctavaju taj osjećaj pogrešnosti i nepripadanja trenutku. Korištenjem neoštrina, dekomponiranjem kadrova ili intervencijama u obradi fotografija stavljaju Lanu u područje nejasnosti nastalo uslijed kaotičnog perioda.
Kao logičan i pomalo nužan produžetak ovakvog vizualnog pristupa kampanji, odlučile su se i na stvaranje videa. Snimljen u dosljednom atmosferskom tonu, on služi kao svojevrstan teaser fotografijama.
Iznova se koriste sličnim postupcima kao i kod fotografiranja, fokusirajući se na detalje, te kroz prizmu slow motiona postižu osjećaj sporijeg prolaza vremena koji vlada u raspoloženju ove godine.
U samoj kolekciji prevladavaju prave jesenske boje i tonovi – nijanse smeđe i tamno plave, beige, crna, te nježno plava i crvena kao akcenti i kao podsjetnici na to da je zadržati optimizam i vedrinu u ovim vremenima ključno. Kolekcija je iznimno nosiva, a prevladavaju raskošne, voluminozne ili haljine iznimno naglašenog struka, minimalistička pletiva, te statement kaputi. Cijela priča je dodatno začinjena iznimno efektnom crveno-zelenom bombericom koja se može nositi obostrano, te baby blue trodijelnim odijelom u samtu.
Novost u ovoj kolekciji su i traperice, koje od sada kod Lokomotive možete naručiti po mjeri.
Od materijala su korišteni vuneni štof, vuneni bukle, svila, brokat, samt, taft, viskoza, pamučno pletivo i traper.
‘Naposlijetku, vjerujem da je forte ove kolekcije i transformacija ‘novog normalnog’ u novo posebno’, za kraj ističe dizajnerica.
Foto: Promo/Sara B. Moritz