Potkraj svake godine modna platforma Lyst vrši analizu pretraživanja po različitim online dućanima i donosi listu najpoželjnijih odjevnih komada i modnih dodataka. U godini obilježenoj pandemijom koronavirusa na listi su se našli neki neočekivani odjevni predmeti čija je popularnost munjevito narasla, a svoje mjesto dobila je haljina s potpisom Hrvaticama omiljenog high street brenda, kao i majica koju je među prvima isfurala blogerica Sonja Kovač. Ipak, jedan par obuće koji se plasirao na ovu ljestvicu sve je iznenadio, a među većinom zaljubljenica u modu nosi status pomalo omraženog…
Za razliku od proteklih godina, 2020. obilježili su pomalo neočekivani trendovi, a to je sada i službeno potvrdila planetarno popularna modna platforma Lyst. Kao i svake godine, na njihovoj stranici osvanuo je izvještaj za tekuću godinu koji objedinjuje najtraženije i najpoželjnije komade. U prethodnih 11 i pol mjeseci modnom scenom zavladala je odjeća i obuća kojoj je malo tko mogao predvidjeti takav uspjeh. U nastavku donosimo top 10 najpoželjnijih odjevnih predmeta u 2020. godini.
1. Off-White maska za lice
Zbog pandemije koronavirusa zaštitne maske postale su dio svakodnevice, a luksuzni talijanski brend Off-White lansirao je najpoželjniji model. U odnosu na prošlu godinu, pretraživanja modnih potrošača za maskama na lice porasla je za vrtoglavih 502 posto, a od svih ponuđenih modela, njihova s prepoznatljivim logotipom brenda pokazala se kao najtraženija. Od početka godine do ožujka, potražnja za ovim dodatkom rezultirala je porastom pretraživanja od 450 posto, a nije joj odoljela ni slavna glumica Angelina Jolie.
2. Birkenstock Arizona sandale
Njemačka marka obuće Birkenstocka u proteklih godinu dana upustila se u suradnju s luksuznim dizajnerskim imenima poput modne kuće Valentino i Proenza Schouler, a čini se kako im je taj potez osigurao munjeviti uspjeh. Tijekom drugog tromjesečja 2020. godine, pretraživanja kupaca za anatomskim sandalama brenda Birkenstock porasla su za 225 posto, posebice za modelom pod nazivom Arizona.
3. Shopping torba s potpisom brenda Telfar
Shopping torba iz kolekcije njujorškog brenda Telfar zaradila je it status u modnim krugovima zahvaljujući spoju elegantnog dizajna i pristupačne cijene. Među prvima ovaj modni dodatak nabavila je američka kongresnica Alexandria Ocasio-Cortez, a nakon što je viđen u njenoj ruci, pretraživanja modnih kupaca diljem svijeta za torbama brenda Telfar iz tjedna u tjedan bilježe porast od 163 posto.
4. Nike Jogger hlače
Američki brend Nike najviše je profitirao od trenda sportke odjeće čija popularnost ne prestaje rasti, a sve zbog pandemije koronavirusa. Na godišnjoj razini, pretraživanja kupaca za modelima jogger hlača s potpisom sportskog giganta povećala su se za čak 213 posto.
5. H&M-ova ružičasta haljina
Midi haljina od 150 kuna s potpisom Hrvaticama omiljenog high street brenda jedan je od najvećih modnih hitova godine. Osim Instagrama, to je sada službeno potvrdila i modna platforma Lyst na čijoj je ljestvici ovaj model zaradio vrlo visoko peto mjesto. To i ne čudi jer ovaj minimalistički odjevni komad izgleda vrlo chic bez puno truda, a zbog niske cijene, može si ga priuštiti svaka zaljubljenica u modu.
6. Pletena haljina brenda House Of Sunny
Manekenke Kendall Jenner i Bella Hadid samo su neke od slavnih dama koje nisu odoljele zelenoj pletenoj haljini brenda House Of Sunny. Model iz kolekcije londonskog high street imena, vrijedan oko 830 kuna, dosegnuo je vrhunac popularnosti u ljetnim mjesecima, između svibnja i srpnja, plasiravši se na šesto mjesto najpoželjnijih odjevnih predmeta.
7. Pradine Nylon Gabardine hlačice
Hlačice vrećastoj kroja bile su najtraženije tijekom drugog kvartala 2020. godine, a najpoželjniji model bio je onaj s potpisom modnog velikana Prade. U posljednjih šest mjeseci talijanska modna kuća ostvarila je više od 10 tisuća pretraga potrošača zahvaljujući ovom minimalističkom odjevnom komadu koji se može isfurati na bezbroj načina.
8. Crocsove Clogs sandale
Na iznenađenje mnogih, omražene ‘Crocsice’ ove su godine dospjele na osmo mjesto najpoželjnijih odjevnih predmeta. Prosječna mjesečna pretraga kupaca za modelima ovih gumenih sandala iznosi 135 tisuća, a tijekom proljeća i lockdowna, doživjele su vrhunac svoje popularnosti.
9. Mekane natikače brenda Ugg
Čupave natikače u raznim bojama iz kolekcije australskog diva Ugg ove su godine jedan od modnih favorita brojnih fashionistica, a isti je slučaj i s čizmicama od ovčjeg krzna koje su se ove jeseni ponovno vratile u modu. Dok krznene natikače na mjesečnoj razini u prosjeku osiguraju 201 tisuću pretraživanja, prepoznatljive čizme ostvaruju nevjerojatnih 95 tisuća.
10. Majica s jastučićima brenda The Frankie Shop
Majica s jastučićima na ramenima iz kolekcije njujorškog brenda The Frankie Shop ove je godine preplavila ulice, a u svom ormaru ima je i blogerica Sonja Kovač. Model pod nazivom Eva rasprodao se brzinom svjetlosti i poslužio kao inspiracija brojnim high street imenima. Nije trebalo dugo da Zara, Mango i H&M u vlastitim kolekcijama uvrste ovaj odjevni komad, a njegovu popularnost, osim Lysta, potvrdio je i Instagram.
Foto: Instagram / promo