H&M je oduševljen što može najaviti suradnju s kultnim modnim brendom The Vampire’s Wife, zamisao britanske dizajnerice, manekenke i muze Susie Cave. Favorit modnih znalaca, The Vampire’s Wife kolekcija poznata je po laskavim siluetama, glamuroznim detaljima i neobuzdanom slavljenju žena i ženskog oblika.
Kolekcija je progresivna, i u stavu i u izradi; odjeća je izrađena od materijala iz održivih izvora. Kolekcija će biti dostupna u odabranim trgovinama i na hm.com stranici od 22. listopada 2020. ‘Bila mi je velika čast što su me zamoliti da budem dizajner i kreativni direktor The Vampire’s Wife suradnje s H&M-om. H&M se izuzetno potrudio da oživi mistični i senzualni svijet The Vampire’s Wife pristupa modi. Nadam se da će ova kolekcija pružiti onoliko radosti onima koji je nose, kao i meni dok sam je kreirala ‘, kaže Susie Cave, kreativna voditeljica i dizajnerica. Suradnja H&M-a s The Vampire’s Wife brendom je hrabra i ženstvena. Odvažni komadi uključuju mističnu čipkastu haljinu s prepoznatljivim ramenima, baršunastu mini haljinu sa senzualnom mašnicom i romantični srebrni čipkasti ogrtač, koji se sastoji od recikliranog najlona i recikliranog poliestera. The Vampire’s Wife kolekcija na retro čipkastoj haljini stavlja naglask na siluetu koja blista. Modni dodaci ove kolekcije potiču na hirovitost pomoću šarmantne ogrlice, narukvica i alkica s motivima kao što su oči, oblaci i naravno vampirski zubi. Elegantne čipkaste rukavice bez prstiju i bijeli odvojivi ovratnik s volanima dodaju začin zaigranosti. Klasična crna boja dominira kolekcijom za dojmljivo tajanstveni osjećaj, sa svjetlucavom srebrnom čipkom, raskošnim manžetnama i bogatim baršunastim teksturama dodajući time luksuzni ton ovoj kolekciji. ‘Ovom suradnjom H&M i The Vampire’s Wife žele pokazati našim kupcima da moda može, i treba, osnažiti i nadahnuti žene da se osjećaju kao najbolja verzija sebe. Dugo nas nadahnjuju Susieina energija i vrijednosti brenda i oduševljeni smo što ovu, nesumnjivo, vrlo posebnu kolekciju radimo zajedno ‘, kaže Maria Östblom, voditeljica dizajna ženske odjeće u H&M-u. Zajedno s H&M-om, Susie Cave je kreativni voditelj kampanje, poziva nas u The Vampire’s Wife svijet s ključnim temama kampanje poput: snage, ranjivosti, intimnosti, nepoznatog i ženskog spola. Muza robne marke Samantha Snow, model Eva Apio i britanska pjesnikinja Greta Bellamacina zvijezde su kampanje koja bilježi zajedničke vrijednosti napretka i ženskog osnaživanja kako u slici tako i u filmu. Foto: Promo
|

Znamo kada u H&M stiže glamurozna, tamna i snažno ženstvena kolekcija s potpisom brenda koji obožavaju filmske zvijezde


Slični članci

Glamur u bijelom na rođendanu Esplanade! Vanja Halilović briljirala u elegantnoj toaleti s ‘it’ detaljem, Nikolina Pišek prošetala sandale slavne britanske dizajnerice
Na veličanstvenoj proslavi stote obljetnice zagrebačkog hotela Esplanade, koja se sinoć

Orlando Bloom i Katy Perry napokon potvrdili šuškanja! Ljubavi je došao kraj nakon deset godina, a poznato je i kada su to odlučili
Nakon višemjesečnih nagađanja koja su punila svjetske tabloide, jedan od najpoznatijih

FOTO: Brojni poznati spektakularno proslavili 100. rođendan Hotela Esplanade koji je Zagreb smjestio na svjetsku kartu najpoželjnijih elitnih destinacija
U središtu Zagreba, na spoju povijesti, elegancije i bezvremenskog stila, sinoć se slavi

Melania Trump uskočila u 'total white look'! Minimalističko izdanje ‘razbila’ je razigranim točkicama i cipelama kakve ne nosi često
Melania Trump je u skladu s dugogodišnjom tradicijom američkih prvih dama, posjetila Dje