Giorgio Armani s ponosom je predstavio MY WAY, svijetli miris bijelog cvijeća koji otvara novo poglavlje ženstvenosti, kreiran kako bi pokazao predanost održivosti. Ovaj miris prenosi snažnu i jedinstvenu poruku: odlučna sam slijediti vlastiti put. Prikazivanje reklamne kampanje na globalnoj razini održalo se 6. rujna, baš kad i u Hrvatskoj gdje je uloga prezenterice dodjeljena Ivani Petković Čevri, bivšoj misici, danas uspješnoj Digital i PR menadžerici za YSL, Valentino i Giorgio Armani, koja je za ovu priliku zablistala u kreaciji Dijane Viljevac, bojama usklađenoj upravo novom Armanijevom mirisu.
Značaj parfema MY WAY nije sadržan samo u njegovu nazivu. On odražava utjecaj životnih putovanja, bila ona geografska ili emotivna, na kreiranje našeg karaktera. Njih oblikuju i ljudi koje srećemo na tim putovanjima, kao i trenuci koje proživljavamo.
Ovaj miris nije samo uspio ovjekovječiti duh znatiželje i povezanosti, nego ga i ogoliti i prikazati njegovu srž: ‘I AM WHAT I LIVE’.
Pogledajte VIDEO:
MY WAY utjelovljuje američka glumica Adria Arjona, koja dijeli jedinstveni afinitet prema filozofiji iza ovoga parfema, o čemu najbolje svjedoče njezin karakter i životni stil, odnosno njezina otvorenost prema novim iskustvima i povezanost s drugima.
Osim što je postala ambasadorica parfema MY WAY, također će predstavljati i dekorativnu kozmetiku brenda. Arjonu čekaju i drugi veliki projekti, poput Marvelova filma Morbius koji izlazi 2021., ali ga već sad svi s nestrpljenjem iščekuju.
‘Adria Arjona je pustolovka, moderna žena današnjice: inteligentna, znatiželjna, neovisna i bez predrasuda, sposobna cijeniti svako životno iskustvo. Ona je uistinu građanka svijeta koja, zahvaljujući svojim jedinstvenim iskustvima i susretima, s pravom može reći: I am what I live‘, Giorgio Armani
Parfem MY WAY predstavlja prekretnicu u Armanijevu planu posvećenom smanjenju utjecaja na okoliš i borbi protiv klimatskih promjena: ‘Vjerujem da bismo se svi trebali posvetiti rješavanju ekoloških problema, sada više nego ikada. Ne možemo ignorirati činjenicu da budućnost mlađih naraštaja ovisi o našim izborima’, Giorgio Armani.
Od upotrebe recikliranih materijala i onih kojih se mogu reciklirati preko sastojaka iz održivih izvora do inovativnog sustava ponovnog punjenja, koji omogućuju značajno smanjenje otpadnih materijala, MY WAY najbolje predstavlja ekološke napore naše marke. Zahvaljujući kombinaciji tih napora, kao i očuvanju 650 hektara madagaskarske prašume, parfem MY WAY ostvario je ugljičnu neutralnost.
Kao rezultat novog petogodišnjeg akcijskog plana, brend Armani beauty također se posvećuje daljnjem smanjenju ugljičnog otiska za dodatnih 25 % te postizanju ugljične neutralnosti za sve svoje proizvode do 2025. godine.
#ArmaniMyWay
Foto: Promo