Da očekuju svoje prvo dijete, nogometaš Mateo Kovačić i njegova lijepa supruga Izabel otkrili su javnosti sredinom svibnja, a sada je ponosna buduća mama prvi put pokazala i zaobljen trudnički trbuščić. I to s razlogom!
Nakon što je sredinom svibnja otkriveno kako će nogometaš Mateo Kovačić i njegova supruga Izabel Kovačić postati roditelji prvi put, lijepa 27 – godišnja ekonomistica i poduzetnica skrivala je trbuščić, a sada ga je napokon pokazala. I to u haljini s potpisom vlastitog brenda – Lunilou. Naime, najnoviju modnu kampanju svog brenda iskoristila je za potvrdu nagađanja o trudnoći, zablistavši u romantičnoj bijeloj mini haljini.
Gotovo ne postoji modni brend koji se u posljednjih godinu dana nije okrenuo ekološkoj osviještenosti i održivoj proizvodnji. U svjetskim razmjerima, moda i modni trendovi toliko su se brzo izmjenjivali da su se izgubile sezone i kreativne smjernice rezultirajući pojavom novog trenda kojeg nazivamo slow fashion.
Slow fashion je pokret dizajniranja, izrade i kupnje odjeće u svrhu kvalitete i dugotrajnosti. Potiče sporiju proizvodnje, poštene plaće, nižu emisiju ugljika i (u idealnom slučaju) nula otpada. Umjesto da jure trendove, slow fashion modni brendovi koriste trajnije stilove i stvaraju klasične i svestrane komade.
Lunilou je upravo takav brend koji već nekoliko godina neumorno gradi svoju prepoznatljivu priču, stvara svoje vlastite trendove i pravila igre.
Lunilou je jedan od najpopularnijih dječjih brendova i od samih početaka imaju jedan cilj i jednu misiju, a to je proizvodnja eko odjeće koja ne samo da brine za osjetljivu dječju kožu već pri tome brine i za okoliš u kojem ta djeca žive.
Uvijek inovativni u dizajnu, uporni u ostvarivanju vlastitih ciljeva, a to je kombiniranje ekološke osviještenosti i modnog izričaja, lunilou je i ovoga puta svojom novom kolekcijom uspio oduševiti. Najmekši organski pamuk pretvoren je u neodoljive retro komade koji će savršeno pristajati bebama, ali i malo većoj djeci omogućujući im udobnost pokreta i slobodu kretanja.
‘Ovo je kolekcija na kojoj smo dugo radile i koju smo vrlo pažljivo smišljale. Kako smo i same pobornice slow fashiona, kroz vlastiti brend pokušavamo svoje kupce educirati o važnosti kvalitete i čistoće materijala koju kupuju i stavljaju na svoju kožu i kožu svoje djece. Upravo iz tog razloga naša je odjeća izrađena od 100% organskog pamuka koji svojim sastavom jamči nevjerojatnu mekoću i podatnost”, izjavila je Izabel Kovačić suvlasnica lunilou.
Djeca su nam uvijek najbitnija, a ujedno i najosjetljivija na okoliš koji ih okružuje. Upravo iz tog razloga lunilou proizvodi pažljivo su odabrani zbog svoje kvalitete, čistoće i dizajna.
‘Kao i u svakoj kolekciji dizajn je prilagođen našoj eko viziji i misiji. Svaki komad je poput malog platna koji se maštom i kreativnošću može pretvoriti u stilsko umjetničko djelo. Naš dizajn je vrlo umjeren, a boje su vrlo prirodne i pastelne. Ovakav princip održavamo već nekoliko godina i jako smo ponosni na činjenicu kako je upravo ovakav pristup modi ono što privlači naše kupce. Frotir i muslin su nam u fokusu ove kampanje koja nam je možda jedna od najdražih do sad, ‘ objasnila nam je suvlasnica Ivana Čirjak.
Foto: Sanja Jagatić/promo