Prema rezultatima istraživanja ‘Zašto trčimo’ koje je adidas Running proveo među 6000 trkača diljem svijeta, čak 66 posto njih trči s fokusom na osobni rast i razvoj. Upravo zato adidas u svojoj najnovijoj kampanji ‘Faster than__’ potiče na demokratizaciju trčanja gdje brzina nije više broj ili rezultat, već postaje osoban, individualan osjećaj ili cilj.
S tim na umu adidas je razvio dva nova ultimativna modela tenisica za trčanje – adidas SL20 i UB20. Dizajnom tenisica SL20 iskazana je počast legendarnim tenisicama SL72, a napravljene su za postizanje velike brzine već s početnim odrazom zahvaljujući zračnim jastucima LIGHTSTRIKE.
Lagane su i prilagodljive, a potplat od Continental gume omogućuje maksimalno prianjanje na svim podlogama. Model adidas Ultraboost 20 dizajniran je, pak, kako bi trkačima pružio samopouzdanje potrebno za prevladavanje vlastitih granica.
Pogledajte VIDEO u nastavku:
Upravo je velika količina samopouzdanja i hrabrosti bila potrebna zaštitnim licima nove kampanje poznatog svjetskog brenda. Trkačica Chinae Alexander borila se s predrasudama kao fitnes plus size model, Ellie Lacey je nakon transplantacije jetre osvojila pet medalja na Svjetskim igrama transplantiranih, a legendarna maratonka Kathrine Switzer ušla je u povijest kao prva žena koja je 1967. završila Bostonski maraton, do tada, isključivo mušku utrku.
‘Brzina je uvijek bila, i bit će, osobni osjećaj: jedinstven za onoga tko ga doživljava. Za mnoge ljude, uključujući mene, san o svjetskom rekordu na stazi ili maratonu vjerojatno nije nešto dostižno. No to me ne diskvalificira u tome da se osjećam ‘brzo’. Želimo istaknuti da brzina za svakoga znači nešto drugačije – bilo da je to osjećaj biti brži nego jučer, osjećaj trčanja za stvarima ili osjećaj da ste brži nego što ljudi očekuju. Kroz našu raznoliku paletu proizvoda i kreacija želimo nadahnuti što veći broj trkača na postizanje vlastitog osjećaja brzog – što god to bilo’, istaknuo je Alberto Uncini Manganelli, generalni direktor adidas Runnersa.
Foto: Promo/Instagram