Svake sezone pojedini dizajnerski komadi postanu ultimativni hit među zaljubljenicama u modu, a ove godine to su bez sumnje Bottega Veneta natikače s visokim potpeticama. Jednostavnim, ali upečatljivim dizajnom u potpunosti su osvojile sve fashionistice, no s obzirom na to da vrijede pravo malo bogatstvo, ne može si ih priuštiti baš svaka žena. Njuškajući Asosom, naletjeli smo na vjernu kopiju bijelog modela, i to po cijeni od svega 260 kuna…
U posljednjih nekoliko mjeseci Instagram su preplavile kožne natikače na visoku potpeticu s isprepletenim remenom u raznim bojama, a malo koja ljubiteljica trendova ne zna da iza njih stoji brend Bottega Veneta.
Model je dostupan u crnoj, krem, plavoj i bijeloj boji, a ako je suditi po Instagramu, najpopularnije su upravo bijele.
Tome u prilog ide i činjenica da se baš taj par obuće na svim web dućanima rasproda odmah nakon što stigne u prodaju.
Gotovo da ne postoji modna ovisnica koja ih nema u svom ormaru ili barem na spisku želja, usprkos visokoj cijeni od oko 5075 kuna.
Osim svjetskih trendseterica, svoj primjerak ponosno su prošetale i dvije poznate Hrvatice – blogerica Sonja Kovač i poduzetnica Izabel Kovačić.
Osnivačica bloga ‘XOXO Sonja’ ni sama nije odoljela bijelom modelu, dok se supruga nogometaša Matea Kovačića odlučila za onaj u crnoj boji.
S obzirom na to da im cijena nije malena, a šansa za ulov u online dućanu gotovo nemoguća, pretražili smo popularne high street trgovine i pronašli vjernu kopiju po vrlo pristupačnoj cijeni.
Tako na ASOS-u za svega 260 kuna možete nabaviti gotovo isti model. Iako su, za razliku od originala, dostupne samo u bijeloj boji, na vašu sreću upravo ona jedna je od hit boja ove sezone te se idealno slaže s baš svim drugim nijansama.
Talijanski brend Bottega Veneta doživio je renesansu otkako je u srpnju 2018. dotadašnjeg dizajnera Tomasa Maiera zamijenio kreativni genijalac Daniel Lee.
On je prije toga bio voditelj ready-to-wear kolekcije modne kuće Céline te je prva osoba koja je nakon 17 godina skinula Maiera s njegove pozicije.
Nakon što je lansirao vrećastu clutch torbicu pod nazivom Pouch, Daniel Lee vinuo je brend u visine i ponovno ga učinio jednim od najpoželjnijih modnih imena.
Tome svjedoči i činjenica da je Bottega Veneta lani primio nagradu za brend godine, a ni u 2020. njegova popularnost nije ni na tragu jenjavanja.
Foto: Instagram / Asos