Po prvi puta, nakon nešto malo više od godinu dana postojanja, La PIEL organizirao je event povodom proslave svoje više nego uspješne godine iza sebe, za sve svoje prijatelje brenda, suradnike, ali naravno i medije.
Iza La PIEL brenda prirodne kozmetike za njegu kože stoji pjevačica Lana Jurčević koja je nakon mnogih beauty kampanja odrađenih za druge brendove, odlučila pokrenuti svoj.
Uz antistress program posvećen upravo njima, uzvanici su dobili priliku predahnuti od stresnog radnog dana i uživati uz čaj, matchu i kave različitih i neobičnih vrsta, kao poveznicu na nove pilinge čiji su proces izrade mogli vidjeti uživo. Svi prisutni dobili su na poklon goodie bags s La PIEL i BIPA proizvodima te su premijerno upoznali i nove proizvode koji se lansiraju u prosincu.
‘Najveća želja bila mi je osvijestiti žene o opasnim sastojcima koji se nalaze u preparatima i kozmetici na policama dućana. Htjela sam im omogućiti da bezbrižno koriste proizvode bez straha, znajući da se u njima nalaze vrhunski i provjereni sastojci, koji će im dati zdravu, glatku, sjajnu, mekanu i mirišljavu kožu’, izjavila je Lana Jurčević.
Svi La PIEL-ovi proizvodi ručno su izrađeni u Hrvatskoj, a Lana je kao pobornica zdravog života, zadužena za njihovo osmišljavanje i odabir sastojaka, uz pomoć stručnjaka koji iza sebe imaju preko 30 godina iskustva u proizvodnji kozmetike.
La PIEL proizvodi dostupni su na policama BIPE. U BIPI svaki kupac može biti siguran da će u širokoj ponudi baziranoj na atraktivnim i kvalitetnim proizvodima top robnih marki uvijek pronaći nešto za sebe, svoju obitelj i dom po odličnim cijenama.
Foto: Promo